Omdat mijn laptop (Acer Travelmate 4001 WLMi) missende toetsaanslagen produceert wanneer het Microsoft Smart Battery Subsystem is ingeschakeld (ja, een rare bug) heb ik deze uitgeschakeld. Nu zoek ik een manier om toch m'n battery status weer te geven. Ik heb een aantal battery tools geprobeerd maar deze lijken allen afhankelijk van het Microsoft Smart Battery Subsystem. Weet iemand een tool die zonder dit subsystem te gebruiken direct de batterijstatus kan uitlezen?
de tool van acer zelf ?
acer epower manager ?
te vinden op de acer website
acer epower manager ?
te vinden op de acer website
Nope, doet het ook alleen als Microsoft Smart Battery Subsystem enabled is...
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 20:31 ]
Omdat je niet echt veel info geeft over het waarom als het ware - is er geen andere manier om je originele probleem op te lossen behalve dan dat Microsfot Smart Battery Subsystem (waar ik nog nooit van gehoord heb
) uit te schakelen? 
Verder - welke Windows versie gaat het hier over?
Verder - welke Windows versie gaat het hier over?
Het gaat over Windows XP Pro, en zover ik (en mede Acer-gebruikers) weet is dat toetsenbord probleem niet anders op te lossen nee.
Verwijderd
Ik zet het OS nog even in de titel. Verder volgens http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=10367 lijkt het met een BIOS update opgelost te zijn....
Grappig dat hetzelfde probleem zich dus onder Linux ook voordoet
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 21:46 ]
Een BIOS update heb ik een tijd geleden geloof ik al geprobeerd, zal proberen of er tegenwoordig al weer een nieuwe is...Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:42:
Ik zet het OS nog even in de titel. Verder volgens http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=10367 lijkt het met een BIOS update opgelost te zijn....
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 23:01 ]
Pagina: 1