Toon posts:

Geen beeld als tv kaartje insteekt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb dus het volgend probleem. Van het moment dat ik mijn tv kaartje (van een onbekend merk) in een pci slot in mijn pc steek, krijg ik geen beeld meer ik krijg zelfs het bootscherm niet meer te zien... Ik dacht misschien ligt het aan een bepaalde instelling in de bios maar dit blijkt toch niet zo te zijn... Ik heb het ook nog op een andere computer geprobeert en daar is het net het zelfde...
Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-08 10:42
dit lijkt op een tvkaart die stuk is? hij zal wel iets van kortsluiting ofzo maken...

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Het lijkt er sterk op dat de TV kaart kapot is, anders zou het wel erg toevallig zijn dat hij op twee verschillende pc's problemen geeft.
Is het een nieuwe kaart? Dus met garantie? Zo ja: terug naar de winkel. Als de kaart al ouder is: sinds wanneer doet hij het niet meer? Zat hij eerst in een ander systeem ingebouwd? Probeer hem anders daar nog eens.

public void ik()

Verwijderd

Topicstarter
Het is geen nieuw kaartje meer dus garantie is geen optie meer maar hij zat eerst in een oude pc, daar werkte hij perfect op dit moederbord is stuk gegaan en nu werkt het kaartje niet meer...

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-08 23:16

DefLite

Why so serious?

ik weet niet of het egt iets mee te maken kan hebben
was je oude pc overgelockt
en heb je toen je pci sloten gelocked
als je het niet hebt gedaan is het mischien daardoor de gekomen