Toon posts:

Wat kan ik ontvangen met de Digital TV & radio TV-2100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag op de site van Trust (ik weet het don't trust trust) het volgende leuke produkt.

http://www.trust.nl/products/product.aspx?artnr=14275

Afbeeldingslocatie: http://www.trustreseller.com/_images/products/large/14275.jpg

Eigenschappen:

- Ontvanger voor gratis ontvangst met DVD-kwaliteit van alle free-to-air (ongecodeerde) DVB-T (Digital Video Broadcast Terrestrial) televisie- en radiostations op uw desktop of notebook pc
- Conventionele TV-ontvangst wordt vervangen door DVB-T ontvangst; dit resulteert in een volledige DVB-T dekking in Europa
- Scant alle beschikbare digitale TV- en radiostations en voorziet de TV stations automatisch van de juiste naam
- Video opnemen (MPEG-II, PAL 768 x 576, 25 fps) met 'time shift' functie, oftewel uitgesteld kijken: video afspelen tijdens het opnemen
- Met afstandsbediening voor kanaalselectie, volumeregeling, DVD-knoppen en video-opname
- Inclusief extra software voor het weergeven van DVD en het bekijken/bewerken van foto's

Nou spreekt mij dit produkt erg aan, maar ik zit nog met een aantal vragen voordat ik tot aanschaf wil overgaan.

- Welke zenders (nederlands en daarbuiten) kan ik free tot air (zonder kaarten) ontvangen via het DVB-T signaal.
- Is er ergens op het net een lijst van deze kanalen te vinden die in nederland beschikbaar zijn?
- Wat is de kwaliteit van dit signaal t.o.v. het analoge tv signaal? en hoe sterk is de ontvangst met een dergelijke antenne t.o.v. een conventionele schotel.
- Wat is een alternatief voor dit produkt dat misschien beter is en meer kan en beter is van kwaliteit ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 18:40 ]

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dit is dus een ontvanger voor wat in nederland meestal Digitene wordt genoemd.
Probleem is dat de meeste zenders in nederland gecodeerd zijn, en deze ontvanger daar geen mogelijkheden voor biedt. (Geen ci-slot)

Ik geloof dat alleen Ned2 ongecodeerd (FTA) wordt doorgegeven.