SyncMaster 910MP advies

Pagina: 1
Acties:

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
Hoi Hoi

Ik ben van plan om voor op mijn slaapkamer een lcd tv te kopen, vanwege ruimtegebrek e.d.
nou zag ik in het krantje van de mediamarkt de SyncMaster 910MP van Samsung staan..

is dat wat om te gaan kopen, als ik gewoon een net tv'tje wil...

of kan ik beter voor de Sharp gaan van ongeveer dezelfde prijsklasse...

ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

www.vdzande.com

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-02 23:29
die samsung is voor zover ik weet gewoon een monitor voor je pc. als je die als tv wil gebruiken heb je daar een (ht)pc voor nodig of een aparte tv tuner (met vga uitgang)..

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

• Barre_Code
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-02 12:45
Die Samsung is juist een monitor met een TV-tuner erin ;) : pricewatch: Samsung SyncMaster 910MP (19", 8ms, D-sub, TV-Tuner)

Heb er zelf geen ervaring mee maar van horen zeggen weet ik da hij wel bevalt en neemt weinig ruimte in. Hoeveel was hij trouwends bij de MediaMarkt?

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
volgens mij wassie 399 nu bij de mediamarkt!

ik wil echt graag weten dat ik voor bijna 400 euro geen miskoop koop.. kan er op internet echt niet veel over vinden

www.vdzande.com

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-02 23:29
Tw34jer schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 16:58:
Die Samsung is juist een monitor met een TV-tuner erin ;) : pricewatch: Samsung SyncMaster 910MP (19", 8ms, D-sub, TV-Tuner)

Heb er zelf geen ervaring mee maar van horen zeggen weet ik da hij wel bevalt en neemt weinig ruimte in. Hoeveel was hij trouwends bij de MediaMarkt?
ow, sorry.. ik had ff snel gegoogled op het typenummer en dacht in de gauwigheid gewoon een monitor te zien.. :)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

• sniperz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-02 15:31
Ik heb um zo juist gekocht bij Mycom 399 en hij bevalt met tot nu to goed als tv en monitor
Pagina: 1