Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bluetooth verbinding lukt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 537 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Vamiddag heb ik een Telepower Bluetooth USB Adapter gekocht en geïnstalleerd op mijn computer. De eerste keer deed alles het eventjes en heb ik wat bestanden over kunnen zetten: welgeteld 2 van GSM (Nokia 6230) naar computer en 1 van computer naar GSM. Daarna liep het programma (BlueSoleil) vast en moest ik het afsluiten. Elke volgende keer dat ik de Bluetooth USB Adapter weer plaatste kreeg ik de melding 'Het USB-apparaat wordt niet herkend'. Ook na herhaaldelijk opnieuw opstarten van de computer werd de adapter niet herkend en ook na opnieuw installeren van Blue Soleil gebeurde er niets positiefs.
Iemand enig idee wat hier aan de hand is en hoe het opgelost kan worden?
Bij voorbaat dank
Femke

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 20:13

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Haal je USB adapter eruit en steek deze er weer in. Wordt deze weer herkend door Windows?

You only live once, so live to the max's

Verwijderd

Topicstarter
heb de adapter er al verschillende keren uit en in gehad, computer opnieuw opgestart, programma opnieuw geïnstalleerd, van alles! (hoewel dat laatste geen zin zal hebben, aangezien de computer mn ASB adatper dus gewoon niet herkent...)
Er staat trouwens ook ineens een LAN4 verbinding bij mn netwerken en er staat bij dat dat de Bluetooth PAN network Adapter was. Daar staat een rood kruis bij en de tekst 'netwerkkabel is niet aangesloten', hoewel dat weer onzin is volgens mij, want die adapter heeft helemaal niks met netwerkkabels te maken...

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 20:13

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

En als je de USB adapter uit apparaatbeheer verwijdert, wordt deze daarna weer automatisch herkend als de USB adapter weer in de PC steekt? Zoiets als 'nieuwe hardware gevonden'. Zo niet, dan zou ik haast zeggen dat je USB adapter kaput is. Probeer eens een andere USB ingang. Houd vooral goed in de gaten wat er in apparaatbeheer gebeurt.

You only live once, so live to the max's

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de adapter uit het apparaatbeheer verwijderd. Bij opnieuw plaatsen werd hij inderdaad herkend als nieuwe hardware en geïnstalleerd als USB adapter (niet specifiek Bluetooth), de installatie was helemaal voltooid. Maar meteen daarna kwam er weer in beeld dat 'het apparaat niet herkend werd'. Ik denk dat ik morgen maar even terug ga naar de winkel, misschien dat ze me daar kunnen helpen.
Maar dankjewel voor de reacties!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik heb gezeik met mijn Sitecom CN-500.
Heb m vandaag eindelijk na 2 weken (ze hebben niet eens gebeld), weer terug. Maar volgens mij is het gewoon dezelfde die ik terug heb gehad.

Ik heb m dus weer geïstalleerd. Maar hij doet helemaal niks! Ik ben echt zo pissig he. :(
Hij is wel blauw met wit, maar verdomd het gewoon om wat naar mijn pc te sturen of andersom. Als ik wat van mijn pc naar tel wil sturen, zegt ie doodleuk: Bluetooth apparaat niet gevonden. Controleer of enz enz...
En als ik vanaf tel naar pc wil sturen dan zegt ie ook geen apparaat gevonden!

Zou het aan mijn tel liggen (w800i) of toch weer aan dat bluetooth dongletje :?

Wat moet ik doen om dat ***ding weer aan de praat te krijgen?

EDIT: Ik heb geen zin om m weer kwijt te zijn voor een aantal weken. Hij hoort het gewoon te doen. :(

[ Voor 9% gewijzigd door Sterretje6 op 25-11-2005 16:22 ]

Samsung Galaxy Note 3

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Niemand :|

Samsung Galaxy Note 3

• Nebula M31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-11 07:54

Nebula M31

prutser op microschaal

Dit lijkt erg op de problemen die ik heb gehad met mijn Sitecom USB dongle CN-500. Bij het installeren ging alles goed, maar daarna gaf hij aan dat het apparaat niet gevonden was. Ik ben gewoon terug gegaan naar de winkel en heb een nieuwe meegekregen die het nu wel doet.
Dus ik zou hem gewoon ruilen voor een nieuwe.

Evolutionair Geneticus

Pagina: 1