Razer diamondback probleempje.

Pagina: 1
Acties:

• Schitzophrenic
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-04-2021

Schitzophrenic

Ik hoor stemmen

Topicstarter
Hoi,

Ik heb al enige tijd een razer diamondback maar door een paar vage dingen pakte hij eerst de bijgeleverde of downloadbare drivers van de site niet.

Nu ik dit probleem heb opgelost komt er meteen het volgende probleem.

Als ik op i.net aan het browsen ben en ik druk 1 van de toetsen aan de zijkant van de muis in gebeurt er niks noppes nada |:( terwijl ik met die buttons eerst altijd een pagina vooruit of achteruit kon.

Ik heb in de razer config zitten kijken maar ook daar kan ik niks vinden hoe ik dat kan fixen.
Dit probleem gaat verder tijdens het gamen omdat ik de knoppen aan de zijkant meestal gebruik voor een fast weapon switch.
Maar in het spel kan ik ze niet instellen omdat hij aangeeft dat de button geen functie heeft.
Bij mijn oude muis was dat altijd mouse4 enz enz enz

Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Zodat ik dus op I.net een pagina vooruit en achteruit kan d.m.v. die buttons en in een spel de buttons kan binden.
Ik heb al vanalles geprobeerd maar kom er echt niet uit en wordt zo langzamerhand een beetje gestoord 8)7

Alvast bedankt.

komt nog

• Schitzophrenic
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-04-2021

Schitzophrenic

Ik hoor stemmen

Topicstarter
niemand? ;(

komt nog

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:20

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Oude drivers de-installeren.
PC Uit.
Muis in andere USB poort doen.
PC Aan.

Laatste drivers voor Diamondback van Razerzone installeren (5.0.9.0 als ik me niet vergis).
Normaal gesproken werken de back-forward knoppen (dat zijn de twee linkse zijknoppen) ook prima zonder drivers. Zo heb ik ze een jaar lang op Windows en Linux iig gebruikt.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• Phyth0n
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-02 21:43
je mag je topic pas "kicken" na 24uur ;)
Weet je zeker dat je de goede drivers hebt? anders opnieuw installen?
Edit: Dit hoort thuis in: Overige Hardware

[ Voor 23% gewijzigd door Phyth0n op 20-10-2005 00:07 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 19:42
Dit heeft niets met games te maken. Tikje naar OH dus :)