Mkay dit viel me op toen ik de nieuwste versie van de handleiding van de Asus A8N32-Sli Deluxe zat door te nemen.
Er wordt trots op de asus website gesproken over een samenwerking met Corsair en hun nieuwe TWINX2048-3500LLPRO geheugen modules.

Nu ben ik dus gelijk huiverig over het feit of deze module nou wel of niet ondersteund wordt, geintje kost me namelijk wel € 320,00 voor een dual geheugen opzet.
Wie maakt me gerust van het feit dat dit wel gaat werken (optimaal)
?
Er wordt trots op de asus website gesproken over een samenwerking met Corsair en hun nieuwe TWINX2048-3500LLPRO geheugen modules.
Zoals ik al boven vermelde zat ik mezelf alvast heerlijk te maken door de nieuwste versie van de handleiding van dit moederboard door te lezen ( 2005/10/17update Version E2280 ) en wat schetste mijn verbazing?? deze module wordt niet opgenomen in hun QVL (Qualified Vendor List) wat betreft geheugenmodules.... wel de TWINX2048-3200CC... (zie plaatje onder, pagina 39 van de handleiding)
Corsair XMS-3500LL PRO Ready
The new XMS-3500LL PRO is the industry's first high-density memory that delivers blazing performance at CL2-1T low latency. Available in a matched pair of 1GB modules, it is shipped with SPD programmed at 2-3-2 -6-1T for the AMD platform. The A8N32-SLI Deluxe and the memory are optimized for each other to reach maximum performance, and are validated for stability and compatibility.
*The Corsair DIMM modules are not included in ASUS motherboard package.
Nu ben ik dus gelijk huiverig over het feit of deze module nou wel of niet ondersteund wordt, geintje kost me namelijk wel € 320,00 voor een dual geheugen opzet.
Wie maakt me gerust van het feit dat dit wel gaat werken (optimaal)
[ Voor 5% gewijzigd door deeltje op 19-10-2005 16:44 ]