Ik haal zieke kloksnelheden door een beetje over te klokken met Ati Tray Tools, namelijk 599(core) en 880(mem). Standaard snelheden zijn 500 & 742. Nu heb ik niet geprobeerd om nog verder te komen (Is ook niet nodig, want ik heb NFSU2 pas alleen nog op mijn nieuwe pc en die draait perfect op 1280x1024 4xAA), maar ik heb geen last van artifacts oid.
Toch ben ik bang om mijn kaart te slopen, dat hij bijvoorbeeld te heet wordt ofzo... Ik had namelijk op google gezocht naar wat een x600xt aan overclock kon halen en toen kwam ik bij een review waar stond dat ze telleurgesteld waren met een overclock van 550 & 802.
Ik heb de stock fan erop zitten (met leuk lichtje erin
) en ik weet ook niet hoe goed deze is... Nou heb ik de temperatuur gemeten met ati tray tools, maar deze geeft 52 graden aan, overgeclockt of niet...
Ook heb ik met speedfan bekeken, alleen weet ik hier niet van welke mijn videokaart is... of dat deze er uberhaupt tussenstaat:
Tmp1: 29 graden (cpu) Tmp2: 42 graden (?) Temp3: 27 graden (?) Hd0: 37 graden Hd1: 38 graden
Ook heb ik op GoT en tweakers gezocht naar informatie over de kaart, maar niemand blijkt deze kaart haast te hebben...
Het is ook maar toeval dat ik hem heb, ik had hem toevallig voor goedkoop (80eurie) op de veiling van Mycom gekocht (aanrader overigens voor mensen die een pcie kaart zoeken).
Dus als iemand anders ervaring heeft met de x600xt of een betrouwbaar programma weet om temperatuur te meten... Post gerust dan
Toch ben ik bang om mijn kaart te slopen, dat hij bijvoorbeeld te heet wordt ofzo... Ik had namelijk op google gezocht naar wat een x600xt aan overclock kon halen en toen kwam ik bij een review waar stond dat ze telleurgesteld waren met een overclock van 550 & 802.
Ik heb de stock fan erop zitten (met leuk lichtje erin
Ook heb ik met speedfan bekeken, alleen weet ik hier niet van welke mijn videokaart is... of dat deze er uberhaupt tussenstaat:
Tmp1: 29 graden (cpu) Tmp2: 42 graden (?) Temp3: 27 graden (?) Hd0: 37 graden Hd1: 38 graden
Ook heb ik op GoT en tweakers gezocht naar informatie over de kaart, maar niemand blijkt deze kaart haast te hebben...
Dus als iemand anders ervaring heeft met de x600xt of een betrouwbaar programma weet om temperatuur te meten... Post gerust dan