Ik werk op een kantoor bij een verzekerings bedrijf, en we werken hier met een windows 2003 / windows 2000 en een NT server. Alle clients gebruiken windows XP maar kunnen met een terminal wel op de windows 2003/2000 servers inloggen. Nu merk ik dat de gebruikers in dit gebouw er een lange tijd doen om op te starten(laden van netwerkconfiguratie). Dat is dus voor het inloggen, als het goed is laad die dan alle policy's van windows 2003 die aan staan voor de clients (zijn er best veel). Nou wil ik het sneller maken want het begint mensen te irriteren en het werkt gewoon niet fijn.
Weet iemand daar iets op?
Ik heb wel een idee, dat is om alle policy's die niet echt van belang zijn elke keer op te starten bij alle clients om die in een .reg file te zetten en ze zelf op de client te zetten zodat het toch wat sneller gaat. Is dit mogelijk en is het een goed idee?
Bedankt alvast als iemand hier iets over weet. (het zijn ongeveer 26 computers op het netwerk)
Weet iemand daar iets op?
Ik heb wel een idee, dat is om alle policy's die niet echt van belang zijn elke keer op te starten bij alle clients om die in een .reg file te zetten en ze zelf op de client te zetten zodat het toch wat sneller gaat. Is dit mogelijk en is het een goed idee?
Bedankt alvast als iemand hier iets over weet. (het zijn ongeveer 26 computers op het netwerk)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 16:19 ]