Toon posts:

Offline bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toen het bedrijf waar ik werkte failliet ging wilde ik dat mijn computer niet meer verbonden (synchroniseren) zou zijn met de server op kantoor.

Om dat te verkomen heb ik de computer van het domein losgekoppeld(dom achteraf want ik had alleen moeten instellen dat hij niet meer zou moeten synchroniseren), maar nu kan ik dus al mijn oude offline bestanden niet meer bekijken.

Ik kan ze wel zien staan(dmv de aangemaakte snelkoppeling "offline bestanden") maar niet openen.

Vroeger stonden al die bestanden waar ik dus toen offline ook bij kon gewoon in mappen onder de c-schijf, maar nu zijn die mappen weg.

Ik heb de computer al gerpobeerd weer lid te maken van het domein maar dat lukte logischerwijs nniet: misschien ook wel logisch want anders kan iedereen zo zijn pc lid maken van een domein

Hoe kan ik nu weer bij al mijn bestanden!!

Ik heb ook al file-recovery programma's gebruikt, maar dat leverde helaas niks op

Bij voorbaat dank

Verwijderd

Topicstarter
Met alle respect: heeft niemand een oplossing??

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Met alle respect: waar heb je het over? DOS? RedHat? OSX? Windows? En wat voor server? ;)

Maar welkom op GoT :Y)

Ik gok Windows (overigens zou je topic dan wel eens kunnen worden verplaatst naar Windows Operating Systems omdat het netwerk IMHO niet zo relevant lijkt): als de files encrypted zijn (dat kan een sysadmin instellen, of jezelf via configscherm) heb je waarschijnlijk pech.

Als niet encrypted: ze staan / stonden als ik het goed heb in C:\Windows\CSC

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Move NT > WOS

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vertel nog even welke Windows versie het hier over gaat als je wilt :)