Vapor charged Lian Li
Na het bouwen van m'n vorige mod heb ik heb een 2e hands prometeia mach I op de kop weten te tikken, alleen ik had nog geen case om alles netjes in te bouwen.
Het word dus weer eens tijd voor een nieuwe mod, dus een nieuwe behuizing gekocht de Lian Li PC-v2100:

Daaronder(waar de harddisks in horen) moet dus een prometeia komen.
Specs:
AMD Opteron 144
DFI LANPARTY UT nF4 SLI-DR
2x512MB OCZ EL DDR PC-3200 Dual Channel Platinum Rev 2
nVIDIA 6800Ultra (6800GT is helaas overleden)
OCZ PowerStream 520 Watt
2x160GB Maxtor DiamondMax Plus 9 Raid 0
2x250GB Western Digital Protege WD2500 Raid 0
DangerDen NV68 VGA waterblok
Hydor L30 pomp
Airplex EVO 240 radiator
Black ice eXtreme radiator (alleen ik heb nog geen flauw idee wat ik ermee doe, ik denk niet dat hij in deze case erbij gaat passen)
Hier ligt het slachtoffer dan...

De prom uit z'n lian-li kit gestript.
Ik heb gaten in de onderkant geboort om de prometeia op vast te zetten en de popnagels van de harddisk rekjes doorgeboort zodat de prom erin past. Met het juiste boortje en een accuboor gaat het vrij vlot.

Het geluidsdempende materiaal eraf slopen,

Het glimt niet mooi en gaat stinken zodra de dremel erin gaat.

Dit moet ook nog ergens aan vast.. Ik ben van plan deze op een rechopstaand plaatje te schroeven en 1 voedingsaansluiting maken voor zowel de prom als de PSU.

Dit is het hele idee
Het plaatsen van de radiator

In de bovenkant heb ik een gat gemaakt voor m'n radiator, eerst goed afgetekend en daarna met de dremel aan de gang (dremel schijfjes 426)
Na het zagen ziet het er wat ruw uit, maar zodra je er een grille overheen legt, is het meteen netjes afgewerkt.
Wat gaat er gebeuren?
-VGA kaart waterkoelen
-Scheidingswand om kabels bij de CD/DVD/HDD drives weg te werken
-Plekje voor de electronica van de Prometeia vinden
-Voeding voorin de case vastbouwen
-Airflow in deze kast genereren, want deze is standaard niet echt ideaal
-Rekje bouwen om harddisks in vast te zetten.
Na het bouwen van m'n vorige mod heb ik heb een 2e hands prometeia mach I op de kop weten te tikken, alleen ik had nog geen case om alles netjes in te bouwen.
Het word dus weer eens tijd voor een nieuwe mod, dus een nieuwe behuizing gekocht de Lian Li PC-v2100:

Daaronder(waar de harddisks in horen) moet dus een prometeia komen.
Specs:
AMD Opteron 144
DFI LANPARTY UT nF4 SLI-DR
2x512MB OCZ EL DDR PC-3200 Dual Channel Platinum Rev 2
nVIDIA 6800Ultra (6800GT is helaas overleden)
OCZ PowerStream 520 Watt
2x160GB Maxtor DiamondMax Plus 9 Raid 0
2x250GB Western Digital Protege WD2500 Raid 0
DangerDen NV68 VGA waterblok
Hydor L30 pomp
Airplex EVO 240 radiator
Black ice eXtreme radiator (alleen ik heb nog geen flauw idee wat ik ermee doe, ik denk niet dat hij in deze case erbij gaat passen)
Hier ligt het slachtoffer dan...

De prom uit z'n lian-li kit gestript.
Ik heb gaten in de onderkant geboort om de prometeia op vast te zetten en de popnagels van de harddisk rekjes doorgeboort zodat de prom erin past. Met het juiste boortje en een accuboor gaat het vrij vlot.

Het geluidsdempende materiaal eraf slopen,

Het glimt niet mooi en gaat stinken zodra de dremel erin gaat.

Dit moet ook nog ergens aan vast.. Ik ben van plan deze op een rechopstaand plaatje te schroeven en 1 voedingsaansluiting maken voor zowel de prom als de PSU.

Dit is het hele idee
Het plaatsen van de radiator

In de bovenkant heb ik een gat gemaakt voor m'n radiator, eerst goed afgetekend en daarna met de dremel aan de gang (dremel schijfjes 426)
Na het zagen ziet het er wat ruw uit, maar zodra je er een grille overheen legt, is het meteen netjes afgewerkt.
Wat gaat er gebeuren?
-VGA kaart waterkoelen
-Scheidingswand om kabels bij de CD/DVD/HDD drives weg te werken
-Plekje voor de electronica van de Prometeia vinden
-Voeding voorin de case vastbouwen
-Airflow in deze kast genereren, want deze is standaard niet echt ideaal
-Rekje bouwen om harddisks in vast te zetten.
Chip-Con Prometeia|Opteron 144|OCZ EL PC3200(TCCD)|Corsair XMS PC3500C2 Rev1.1(BH-5)|DFI LP NF4 SLI-DR|MSI K8N NEO2|nVIDIA GeForce 6800Ultra|Leadtek GeForce4 TI4600|8v Multipoint Injection