probleem bij installatie nieuwste forceware drivers

Pagina: 1
Acties:

• Roughrock
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06-2023
oke, ik zit met een klein probleempje en hoop met dit nieuwe draadje iets verder te komen.
het probleem komt voor bij de installie van de forceware drivers vanaf versie 81.82.
vanaf deze forceware versie, dus: 81.82, 81.84 en nu ook de nieuwe 81.85 heb ik last van een foutmelding aan het begin van de setup. in deze foutmelding wordt t volgende beweerd, ik citeer:
"Het Nvidia-installatieprogramma kon geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn met uw huidige hardware. Het installatie programma gaat nu afsluiten."
vreemd naar mijn inziens want mijn hardware voldoet gewoon aan de eisen en wordt officieel ondersteund.

asus 6800 gt 256 mb
athlon xp 3000+
asus a7n8xe deluxe
etc.

alle forceware driver versies vòòr de 81.82 voltooien wel het installatie programma zonder problemen.
nu weet ik dat het hier nog om beta drivers gaat, maar deze zouden op zn minst te installeren moeten zijn. bovendien heb ik dit probleem niet terug kunnen vinden op het net.
hier op het forum, na gebruik van de search heb ik ook niets kunnen vinden wat mij verder zou kunnen helpen.
verder heb ik windows en andere drivers up to date. ik kan goed met de computer overweg maar ben geen expert. op dit moment weet ik even niet wat ik verder nog kan proberen.

hoop dat jullie mij verder kunnen helpen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Roughrock op 20-10-2005 11:25 ]

PC Specs