Ik wil XP er opnieuw opgooien, en krijg de optie een partitie ervoor te kiezen. Nou heb ik 3 harddisks. Hier een SANDRA output:
Nou gaat het om die C en D schijf. Als ik namelijk in de XP setup kom krijg ik dit te zien:
De E: lijkt te kloppen, maar de C en de D zijn omgedraaid qua driveletter. Qua MBs klopt media dus wel, en de labelloze (C) ook .. maar ik durf niet zomaar de "D:\" (1e) te formateren omdat ik niet weet of ie nou in z'n programma een adres gebruikt, of de driveletter gaat formateren. Want uiteindelijk wil ik dus mijn C:\ formateren en de D (media) en E (prut) in tact houden...
Ik heb gezocht op GoT en google/google groups en heb niks mogen vinden.
Kortom, weet iemand waar dit aan ligt, en wat ik er aan kan doen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Physical Storage Devices Removable Drive : Floppy disk drive Hard Disk : TOSHIBA MK8025GAS (75GB) Hard Disk : Winbond Memory Stick Drive Hard Disk : Winbond Secure Digital Drive CD-ROM/DVD : PIONEER DVD-RW DVR-K12RA (CD 24X Rd, 16X Wr) (DVD 3X Rd, 2X Wr) Logical Storage Devices 1.44MB 3.5" (A:) : N/A Hard Disk (C:) : 29GB (25GB, 85% Free Space) (NTFS) Media (D:) : 34GB (14GB, 41% Free Space) (NTFS) Prut (E:) : 11GB (2.6GB, 24% Free Space) (NTFS) CDROM (F:) : N/A Removable Drive (H:) : N/A Removable Drive (I:) : N/A |
Nou gaat het om die C en D schijf. Als ik namelijk in de XP setup kom krijg ik dit te zien:
code:
1
2
3
| D: partition 3 // 29988 MB // 26265 MB free C: partition 1 (media) // 35001 MB // 14220 MB free E: partition 2 (prut) // 11319 MB // 2703 MB free |
De E: lijkt te kloppen, maar de C en de D zijn omgedraaid qua driveletter. Qua MBs klopt media dus wel, en de labelloze (C) ook .. maar ik durf niet zomaar de "D:\" (1e) te formateren omdat ik niet weet of ie nou in z'n programma een adres gebruikt, of de driveletter gaat formateren. Want uiteindelijk wil ik dus mijn C:\ formateren en de D (media) en E (prut) in tact houden...
Ik heb gezocht op GoT en google/google groups en heb niks mogen vinden.
Kortom, weet iemand waar dit aan ligt, en wat ik er aan kan doen?
[ Voor 4% gewijzigd door apNia op 19-10-2005 14:43 ]