Toon posts:

Utility voor uitlezen werkstations

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ìk ben opzoek naar een utility die ik via het netwerk kan gebruiken voor het uitlezen van de gegevens van een werkstation, ik heb namelijk geen zin om x aantal pc's na te lopen.

Dit tbv inventarisatie voor de hardware.

Verwijderd

SMS 2.0. Wel een redelijk zwaar tooltje >:) !

Verwijderd

"File and Printsharing", zit standaard onder Windows. Desnoods hidden shares..

Verwijderd

Zenworks van novell.
Je kunt alle processen, applicaties, geheugen/configuratie enz. er mee uitlezen.
Licenties zijn makkelijk te beheren zo.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 18:16

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Gewoon naar die werkstations telnetten of SSH-en ?
(aangezien je geen OS vermeld neem ik aan dat het over UNIX machines gaat)

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat over Win95/98 en NT en w2k pc's ik heb een tooltje gevondenm namelijk Cool info, maar dit voldoet niet aan mijn eisen, laat namelijk niet hoeveel geheugen banken er bezet zijn en welk type netwerkkaart erin zit.

Dus weet iemand nog een ander progje

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Die geheugenbanken uitlezen dat zal heel moeilijk worden. Maar sms 1.2 of sms 2.0 kan je wel een hoop andere nuttige en minder nuttige info geven. Misschien dat Hyena je ook het eea kan vertellen, maar dat weet ik niet zo uit mijn hoofd.

• jvdmeer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-08 16:31
Bij Track-it demoware zit een dos/win16/win32 info programma dat in ieder geval de netwerkkaart wel uitleest, evenals bios en dergelijke. je kan hem downloaden vanaf Blue Ocean. Zolang jij de gegevens niet importeert in track-it, is er geen limiet op het gebruik van het programma. Voor het importeren geldt een demo-limiet van 10 stuks.

Verwijderd

Gewoon een Novell netwerkje bouwen en Zenworks for Desktops 3.0 gaan draaien.
Pagina: 1