Beste Tweakers,
Vanmorgen heb ik het MediaMarkt krantje van Eindhoven ontvangen, waar voorop de volgende laptop met deze specificaties staat, de HP NX 6110:
Processor: Intel Celeron M 360 (1,4 GHz, 1 MB L2 Cache, 400 MHz FSB)
DVD/CD: DVD/CD-ReWriter Combo
Scherm: 15" XGA TFT
Werkgeheugen: 256 MB DDR-RAM
Harde schijf: 40 GB
Videokaart: 64 MB shared
Geluidskaart: Onboard
Netwerkaansluiting: 10/100
Wireless LAN 802.11b/g
Besturingssysteem: Windows XP Home Edition NL
Prijs: €555,-
Waar ga ik het voor gebruiken:
DVD's kijken in de auto op weg naar vakantie, schoolwerk. Niet echt zware dingen dus.
Ik heb nog een aantal vraagjes hierbij:
1) Ik weet bijna zeker dat ik met die DVD/CD-ReWriter Combo DVD's kan kijken, maar ik wil het toch even zeker weten: Het kan toch wel?
2) [Dit kan ik ook even zo op het forum zoeken maarja als ik nu toch bezig ben] Wat houdt XGA in?
3) Kan ik met dat werkgeheugen en die videokaart toch gewoon mooie beelden op het scherm toveren?
De algemene vraag van dit topic:
Is dit een laptop die geschikt is voor DVD's af te spelen met mooie beelden en is het toch wel een fatsoenlijk dingetje?
Bij voorbaat dank,
Dhr. de Jong.
Vanmorgen heb ik het MediaMarkt krantje van Eindhoven ontvangen, waar voorop de volgende laptop met deze specificaties staat, de HP NX 6110:
Processor: Intel Celeron M 360 (1,4 GHz, 1 MB L2 Cache, 400 MHz FSB)
DVD/CD: DVD/CD-ReWriter Combo
Scherm: 15" XGA TFT
Werkgeheugen: 256 MB DDR-RAM
Harde schijf: 40 GB
Videokaart: 64 MB shared
Geluidskaart: Onboard
Netwerkaansluiting: 10/100
Wireless LAN 802.11b/g
Besturingssysteem: Windows XP Home Edition NL
Prijs: €555,-
Waar ga ik het voor gebruiken:
DVD's kijken in de auto op weg naar vakantie, schoolwerk. Niet echt zware dingen dus.
Ik heb nog een aantal vraagjes hierbij:
1) Ik weet bijna zeker dat ik met die DVD/CD-ReWriter Combo DVD's kan kijken, maar ik wil het toch even zeker weten: Het kan toch wel?
2) [Dit kan ik ook even zo op het forum zoeken maarja als ik nu toch bezig ben] Wat houdt XGA in?
3) Kan ik met dat werkgeheugen en die videokaart toch gewoon mooie beelden op het scherm toveren?
De algemene vraag van dit topic:
Is dit een laptop die geschikt is voor DVD's af te spelen met mooie beelden en is het toch wel een fatsoenlijk dingetje?
Bij voorbaat dank,
Dhr. de Jong.