nieuw systeem geselecteerd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skillet
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-05 18:12
processor: AMD Athlon 64 3500+ Venice 2.2 GHz, 2000 MHz
Moederbord: Asus A8N-E
Geheugen: Kingston ValueRam 1024 MB, PC3200, 400 MHz, 3, Kit Of 2
Hardeschijf: Western Digital Caviar Special Edition 250 GB, 7200 Rpm, 16 MB, Serial ATA II/300
videokaart: Club3D Radeon X850 XT 256 MB
Voeding: Antec SmartPower 2.0 400 Watt ActivePFC, Dual Fan

kan iemand mij zeggen of er een "bottleneck" in mijn systeem zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
nee en check DIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?
* Informatie, gebruiksdoel, budget
* Onderbouwing van het boodschappenlijstje (waarom heb je hiervoor gekozen?)
* Vragen over het boodschappenlijstje (waarop loop je vast? waarom twijfel je?)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er zit altijd een bottleneck in je systeem, maar dat hangt er maar net vanaf wat je ermee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
offtopic:
Ik was eerder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-05 07:26

dlmh

Lo-Fi

skillet schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:11:
kan iemand mij zeggen of er een "bottleneck" in mijn systeem zit?
Ik denk de gebruiker :?
edit:

Dude, zou je trouwens niet eens wat FAQ's gaan doorlezen hier? Te beginnen met de registratievoorwaarden? Aan je posthistory te zien doe je vooral veel aan nemen, niet aan geven. :(

[ Voor 35% gewijzigd door dlmh op 19-10-2005 14:23 ]

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skillet
bij die: "Wat moet ik kopen? Is dit goed?" kan ik dus echt niet vinden of er een bottleneck in mijn systeem zit dus dat antwoord heb ik niks aan...

ok er zit dus altijd een bottleneck in je systeem, ik zelf kon er geen vinden maar ik ben dan ook niet echt een tweaker. is er echt iets groots wat ik over het hoofd zie en waarvoor ik beter iets snellers kan nemen? is bijvoorbeeld de processor te traag ten opzichte van mijn hele systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Neem een 7800gt of gtx ipv die X850XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skillet
bedankt daandegoeiste, maar ik heb ik dan echt zo'n goed systeem gekozen dat mijn systeem zelf geen bottleneck gaat vormen voor die 7800 gt(x)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

skillet schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:22:
bij die: "Wat moet ik kopen? Is dit goed?" kan ik dus echt niet vinden of er een bottleneck in mijn systeem zit dus dat antwoord heb ik niks aan...

ok er zit dus altijd een bottleneck in je systeem, ik zelf kon er geen vinden maar ik ben dan ook niet echt een tweaker. is er echt iets groots wat ik over het hoofd zie en waarvoor ik beter iets snellers kan nemen? is bijvoorbeeld de processor te traag ten opzichte van mijn hele systeem?
Ze bedoelen ook niet dat je het daar moet zoeken, maar dat je dit soort topics simpelweg niet mag maken. Dit is zo'n beetje het standaard systeem: AMD 3500, ASUS nforce4 bordje, 1024 MB RAM en een nvidia of ati topmodel. Check die andere topics en kijk zelf eens.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Volgens mij heb je dan een snellere processor nodig om het optimale uit een 7800gtx te halen, maar dat kun je zelf overal zoeken hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157712

daandegoeiste schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:27:
Volgens mij heb je dan een snellere processor nodig om het optimale uit een 7800gtx te halen, maar dat kun je zelf overal zoeken hoor!
Idd, vanaf 3800+ zie je pas echt wat hij waard is.. Heb ik ook ergens op deze site gevonden, weliswaar met een link naar Tom's Hardware. Maar neem toch al zeker aan dat als je een 3500 kiest, de CPU een bottleneck vormt voor je GPU (moest je voor die GTX gaan, over de ATI weet ik niets)
Pagina: 1