Zinc, ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 16:20

Murphy

(2B||!2B)?

Topicstarter
Geachte medegebruikers van het zeer uitgebreide multimediale wonderpakket van Macromedia Adobe genaamd "Flash" :+ ,

Wij zitten na te denken over de aanschaf van Zinc maar twijfelen dus nog. Is het echt zo'n mooi pakketje als ze zelf beschrijven op hun site? Waarom zijn er nog geen topics over/hoor ik niemand er over? Is het mijn geld waard?
Ik heb wel de trial geprobeerd maar heb niet de tijd kunnen vinden om er tot aan mijn elleboog in te gaan zitten en de trial is nu al over :|

Dusssssss...als iemand het pakket kent/heeft/geprobeerd heeft, deel je ervaringen!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 16:20

Murphy

(2B||!2B)?

Topicstarter
* First and final schopje! *

Is er nou echt niemand die van Zinc heeft gehoord?

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-04 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik in ieder geval niet, maar kom op, het is nog vroeg. Oh wacht, je wacht hier al euh, een maand op.

Flash is trouwens echt wel van Macromedia hoor :) niet van Adobe.

Waarvoor wil jij het pakket gaan gebruiken en past het bij je verwachtingen. Kun je op een ander systeem nog een keer de trial installeren en het dan nog eens testen, specifiek even met een toepassing waar jij het voor wilt gebruiken, zodat je alle hobbels en kuilen along the way even in overweging kunt nemen?

Zijn er andere pakketten die ditzelfde bieden, zijn die goedkoper, duurder, uitgebreider? Heb je die ook getest? Heb je gegoogled naar 'made with Zinc' of een andere tekst die kan aanduiden dat er dingen met Zinc gemaakt zijn?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 11:34
Ik heb zelf alleen ervaring met SWF studio. Zinc wordt overal wel goed getest volgens mij.
Wat wil je er precies mee gaan doen?

Ohja; intressant artikel: http://www.flashmagazine.com/1100.htm