Toon posts:

[6800 LE] Artifacts Kotor 2, waardoor?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij kotor 2 krijg ik allemaal artifact (licht, meer springend af en toe, alsof hij te hoog geklokt is oid..)
En ik vraag me af waardoor dit nou komt, ik dacht eerst door de unlocked pipes of toch een te hoge clock, maar op default settings krijg ik het ook, wel duurt het dan iets langer voordat ze komen, en worden ze naar mijn gevoel wat milder, ik heb dit enkel en alleen bij dit spel voor zover ik weet.

Ik heb ook de 81.85 beta drivers geuninstalleert, (dacht dat het misschien hier door kwam, maar nee) en 78.01 erop gezet , maar dat mocht niet baten, ik heb wel is gehad dat door een driver update een soort van artifact weg ging (rook werd toen weer gegeven als vierkantjes, na driver update niet meer) maar dit zijn meer foute stippen , ik kan niet echt een screenshot ervan nemen, want hij flikkert te snel daarvoor.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben hiermee, of weet iemand waardoor dit komt?

Temps videokaart nadat arti's verschijnen: 54 graden core 52 graden mem, in windows is dit rond de 46-48 beide.
me CPU komt niet boven de 42 graden uit en me mobo blijft 31 graden.

Specs: Windows xp Pro sp 2
amd athlon 64 3000+
512 mb ddr pc 3200
Asrock k8upgrade 1689
asus geforce 6800 le
maxtor diamondmax 9 160 GB

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Ik neem aan dat je de kaart al in een ander systeem geprobeert hebt :) ?

Ik denk ander gewoon aan brak geheugen op je kaart :r

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog niet echt de mogelijkheid om deze in een ander systeem te testen

Ik heb deze pc net 2 dagen geleden geformateert dus dat lijkt me sterk, ook heb k beta drivers, nieuwste official drivers ook geprobeert, me voeding is wel van q-tec.. 400 watt.. maar de voltages in me bios wijken niet zover af als jullie altijd in topics zeggen, en bovendien, waarom heeft hij dat dan niet in andere games? terwijl deze me toch zwaarder lijken op een vga (denk aan far cry doom 3 bf2 etc..)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 14:40 ]

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:42

XanderDrake

Build the future!

voeding misschien?

Misschien een driver-conflict?

Misschien moet je eens formatten.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Verwijderd

Topicstarter
Oja misschien niet volledig onbelangerijk om te vermelden.

De artifact komen alleen maar als ik in het spel op een navigator menu bezig ben (dus dan krijg je menu te zien ipv 3d modellen..) dus het is niet dat ie het zwaar krijgt daardoor neem ik aan

ook zie ik dat het een oplopend ritme heb zeg maar: Hij flikkert steeds met wat artifact.. dan gewoon.......... flikker...........flikker.....flikker..flikker tot hij vastloopt

EDIT:
Ik heb gevonden hoe ik het weg kan halen (ahoewel ik het niet de beste oplossing vindt..) als ik AA van 8 naar 4 breng zijn ze weg en komen ze ook niet meer. Heeft iemand dergelijke ervaringen?

(3d mark 2005 heb ik overigens niet meer op me compie staan maar toen ik em draaide was die artifact vrij met deze settings)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 15:10 ]

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
bug in het spel denk ik mail nvidia. erover.

draai 3dmark2005
3dmark 2003
en 3dmark2001se

als je dan artifact free bent da denk ik dat het toch echt driver probleem is

1337

Pagina: 1