Toon posts:

Geen afbeelding bij invoegen in Word

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Halloi,

Eine probleem,

In "Microsoft Word" voeg ik een afbeelding toe @ invoegen vanuit bestand.

Maar nu krijg ik alleen maar de 4 kaderpunten met in het midden een wit vlak, en niet de afbeelding die ik heb ingevoegd.

What to do?

Vele dank ; Jeroen.

edit: ik heb al lopen googlen, en hier op het forum gezocht, maar ik kan niets over dit probleem vinden

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 12:05 ]

• CXNeXo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:56

CXNeXo

This behavior is by design.

Probeer het volgende eens in Word:

Ga naar Extra; Opties; Tabblad Weergave
Zet een vinkje voor Tekeningen (staat onder het kopje Opties voor Afdrukweergave en Weblay-out)

MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, heeft geen effect.

toch bedankt voor het meedenken :)

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Opties, tabblad weergave, tijdelijke aanduiding voor figuren uitvinken?

offtopic:
en welkom op GOT. Probeer in je startpost aan te geven wat je al hebt geprobeerd en gevonden: anders wordt het zo'n topic met éénregelige suggesties die allemaal niet werken. M.a.w. vermeld bvk wat voor soort bestand, is het heel groot of juist klein, is het met alle figuurbestanden of slechts met één bestand, onlangs wat veranderd aan je instellingen etc. etc. 'Ik kan niets vinden' zegt namelijk niet zoveel. ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Ik doe vaak zo Invoegen afbeelding uit bestand
dan krijg ik vaak een leeg venster, terwijl ik weet dat de figuur er staat
dan ga ik na tekst omloop en zeg achter tekst
vervolgens zie ik het plaatje. alleen heeft de printer hier de neiging om het dan alsnog voor de tekst te plaatsen.

Dus doe ik nog 3 extra stappen en dat zijn:
1 op het plaatje gaan staan kiezen vor figuur bewerken en kies dan meteen voor sluiten.

2 Daar na ga ik weer op het plaatje staan en kies voor groeperen->groep opheffen
3 en dan de laaste stap rechtermuis op plaatje kies vor volgorder->achter tekst plaatsen

en dan print ie het precies uit wat ik wil.

----ik wil wordperfect terug----

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 12:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niesje schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:18:
Opties, tabblad weergave, tijdelijke aanduiding voor figuren uitvinken?

offtopic:
en welkom op GOT. Probeer in je startpost aan te geven wat je al hebt geprobeerd en gevonden: anders wordt het zo'n topic met éénregelige suggesties die allemaal niet werken. M.a.w. vermeld bvk wat voor soort bestand, is het heel groot of juist klein, is het met alle figuurbestanden of slechts met één bestand, onlangs wat veranderd aan je instellingen etc. etc. 'Ik kan niets vinden' zegt namelijk niet zoveel. ;)
Wew, hij doet het.

De nominatie tot ; Held van de dag, is naar u onderweg.

tnx :*

• Sarita
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-06-2024
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem maar ik tijdelijke aanduiding voor figuren in opties->weergave niet vinden.

Hi! I'm a human! What are you?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

zoek even in de help op 'figuren verbergen' als je de optie niet kunt vinden.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Sarita
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-06-2024
Het is al gelukt, ik weet alleen niet hoe. Toen ik een doc opende met plaatjes, zag ik ze in een x staan. In de afdrukweergave zelfs.

Ik hoop alleen dat het zo blijft, bij mij gebeurt dezelfde dingen wel vaker.

In ieder geval bedankt!

Hi! I'm a human! What are you?

Pagina: 1