Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[PW] Headsets is subcategorie v Speakers, en nog meer fouten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het valt mij op dat in de Pricewatch de categorie Headsets een subcategorie van Speakers is. Ook zijn er in de categorie speakers microfoons te vinden. Ik vind dit verwarrend omdat speakers geluid produceren, en headsets en microfoons ook geluid op kunnen nemen. Wellicht is het verstandiger om de categorie Speakers naar Speakers & Koptelefoons te hernoemen, en Headsets en Microfoons een eigen hoofdcategorie te geven?

Hoe dan ook, verander het a.u.b. want op deze manier is het erg verwarrend. Wie gaat er nou in de categorie Speakers kijken als ie een headset of microfoon zoekt?

Verder heb ik het idee dat de subcategoriën Koptelfoons en Headsets flink door elkaar gehaald zijn. Om een voorbeeld te noemen, de Sennheiser PC-150 is een headset maar staat onder Koptelefoons genoemd. Ik weet dat ik zoiets via de Pricewatch functies kan reporten, maar er zijn er echt zoveel onder de verkeerde categorie geplaatst dat me dat onbegonnen werk lijkt.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Helaas kunnen we met een dergelijke melding niets beginnen. Wanneer één van de Frontpage Admins of Pricewatch Admins tijd over heeft om deze categorie op te ruimen zal deze heringedeeld en opgeruimt worden.