De resultaten van de vacatures zijn weer bekend. Deze keer hebben we twee reacties gehad, beide voldoen aan alle voorwaarden dus we mogen Elteor verwelkomen als Algemeen Crewlid en white_panther als Projectvertegenwoordiger DPAD. Om jullie een beetje kennis te laten maken kun je hieronder de gestuurde mails vinden.
Daarnaast zijn er op een ander vlak binnen de crew een aantal veranderingen geweest. SandStar zal Stephan202 opvolgen als Hoofd-PV. Kuuke zal Pim. opvolgen als vice-Woordvoerder, mij is nog een termijn van een half jaar gegund als Woordvoerder.
Mail Elteor:
Daarnaast zijn er op een ander vlak binnen de crew een aantal veranderingen geweest. SandStar zal Stephan202 opvolgen als Hoofd-PV. Kuuke zal Pim. opvolgen als vice-Woordvoerder, mij is nog een termijn van een half jaar gegund als Woordvoerder.
Mail Elteor:
Mail white_panther:Beste DPC crew en mede dpc-ers,
In de hoop dat er meerdere aanmeldingen zijn (waardoor er tenminste gekozen kan worden en er ook hiervoor weer bescheiden statistieken tentoongesteld worden) wil ik mij hierbij opgeven voor de Algemeen Crewlid vacature.
Ik doe zelf al geruime tijd mee binnen DPC, ik ben op meerdere projcten actief (geweest) en aangezien ik het komende jaar wat meer speeltijd buiten werk etc. verwacht te hebben lijkt het mij leuk om me wat meer in te zetten voor onze club.
Ik controleer elke dag WDO en /5, aanwezigheid op IRC zou (zolang mijn provider mee werkt) ook geen probleem mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Tim Fiege (Elteor)
hallo
ik wil m'n vrije tijd wel opofferen voor het team.
ik heb eigenlijk geen ervaring met PV zijn, maar als het is wat er in de omschrijving staat wat er allemaal gebeuren moet, moet dat me wel lukken denk ik.
ik ben al een paar jaar lid van dpc, begonnen met seti daarna rc5 en eigenlijk vrij vlot na het begin van dpad(muon) begonnen met dit project. dagelijks bekijk ik de stats (daar doe je het eigenlijk voor) en kijk of er nog mensen zijn die vragen hebben. ook bekijk ik dan het forum van stephen of daar nog nieuwe dingen op staan.
even wat over mezelf:
ik ben wouter van amerongen 27 jaar werkzaam in een (stijl)dansschool. in m'n vrije tijd ben ik een beetje met de pc bezig, van het onderhouden van websites tot het spelen van games. voor de rest ben ik zelf ook vrij veel op de dansvloer te vinden, ik doe mee met landelijke wedstrijden (individueel en formatie).
de opleidingen die ik gevolgd heb zijn kaderfunctionaris milieu en telematica (daar heb ik dus weinig aan met m'n huidige baan) maar ik vind het altijd leuk om een beetje met electronica te prutsen.
mochten er nog vragen zijn dan hoor ik die wel
vr.gr. wouter (a.k.a white_panther)
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!