[wifi] Broadcom kaart in w2k instellen

Pagina: 1
Acties:

• Joepho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-01-2023

Joepho

Le mec de la pomme (Newton)

Topicstarter
Ik ben sinds een aantal weken in het bezit van de HP 6131EA welke een ingebouwde wifi kaart heeft welke gebaseerd is op een Broadcom chipset (BCM94306M)
Ik gebruik windows 2000 welke geen configuratie tool bezit zoals in windows XP. ik ben al enkele dagen op zoek op het internet of er niet een tutorial of een tool bestaat welke mijn wifi verbinding zou kunnen instellen onder windows 2000.
Ik heb begrepen dat er ergens een "broadcom utility" moet bestaan welke nergens en vooral niet op de site van broadcom zelf te vinden is.

Mijn vraag aan jullie is dus of iemand een "tool" zou kennen waarmee ik onder windows 2000 mijn wifi-verbinding kan instellen of anders uit zou kunnen leggen hoe ik dit handmatig zou kunnen doen.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04 06:42
Als je die kaart gewoon in de winkel hebt gekocht, zit er een cd in met een driver en een utility...

• Joepho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-01-2023

Joepho

Le mec de la pomme (Newton)

Topicstarter
The__Virus schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:07:
Als je die kaart gewoon in de winkel hebt gekocht, zit er een cd in met een driver en een utility...
deze kaart was helaas al standaard ingebouwd in de laptop die ik gekocht heb en op de cd's van hp zit geen enkele utility voor deze kaart...

Verwijderd

misschien dat je hier iets vind dat je kan helpen:
http://h20239.www2.hp.com/techcenter/Wireless/index.htm