[Logitech cordless presenter] Niet alle knoppen werken

Pagina: 1
Acties:

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:55
Ik heb onlangs een Logitech Cordless 2.4 Ghz Presenter aangeschaft, dit is een apparaatje waarmee je presentaties kunt geven. Ik heb echter een probleem met dit apparaat. Als ik de usb stick erin doe wordt hij gewoon gedetecteerd en lijkt alles goed te gaan. Vervolgens moet Powerpoint geopend worden en moet het apparaat werken. Helaas werkt hij bij mij niet juist. Een aantal knoppen werken namelijk niet. De knoppen die wel werken zijn de F5/ Esc knop en de 'vooruit' knop. De overige buttons werken echter niet (zwart scherm, terug en volume).

Ik heb op de logitech website gekeken, maar hier staat helemaal niks in de support sectie. Ook via google kon ik niks relevants vinden. In de hardwaremanager zie ik dat het apparaat als een gewone muis is geïnstalleerd, wat volgens mij best goed kan zijn. Misschien heeft een van jullie hier al ervaring mee?

De gebruikte software is Windows 2000 Professional SP4 icm Powerpoint 2002.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• Masch
*kick

Heeft niemand ervaring met dit apparaat?

Ik heb het inmiddels ook al getest met een Windows XP station, maar daar heb ik dezelfde symptonen. De leverancier denkt dat de hardware kapot is, maar ik heb daar twijfels over, vooral omdat het systeem wel een piepje geeft bij het indrukken van de 'zwart scherm' toets.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-11 21:39
Je zegt wel niks over eventueel geinstalleerde Logitech software. Misschien moet dat eerst gebeuren?

Edit: Maar volgens de Logitech heb je geen extra software nodig.
"No software is required for your Windows-based PC—just plug it in and start enjoying mobile freedom for your presentations."

[ Voor 51% gewijzigd door Ascathon op 20-10-2005 12:15 ]

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Wellicht ten overvloede, maar heb je al iets met een driver geprobeerd? Er werken maar 2 knoppen, en dat doet vermoeden dat de computer het ziet als een gewone muis.
Je zegt de de logitech support niets biedt, maar heeft het apparaat een aparte driver?

Anders zou er wellicht een defect in de apparatuur kunnen zitten. Misschien kun je een ander exemplaar proberen?

Edit: Oeps... Net te laat B)

[ Voor 7% gewijzigd door JvW op 20-10-2005 12:12 ]

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• Masch
Inderdaad geeft Logitech aan dat je geen drivers nodig hebt voor dit apparaat. Ik heb echter wel de laatste versie van MouseWare geïnstalleerd. Helaas krijg ik een blauw scherm bij het configureren van de presenter :?

Morgen ga ik naar mijn leverancier, dan kunnen we hem daar testen.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-11 21:39
Of probeer anders SetPoint (ook van Logitech).

• Masch
Nou ik heb hem getest bij de leverancier en daar werkte het apparaat ineens....

Geen idee waar de oorzaak lag, maar toen ik hem hier weer testte werkte het ook hier ineens goed. Maar goed, ik heb dus totaal geen idee wat de oorzaak was. Mijn leverancier had het erover dat de ontvanger en de presenter elkaar eerst goed moesten 'herkennen', maar dat lijkt me onzin, aangezien ik dat ding hier al een tijd lang had geprobeerd.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Pagina: 1