Geen flauwekulletjes
zo kunnen we natuurlijk niet helpen. heb je trouwens al gezocht op GoT, zijn genoeg topics hierover.
[ Voor 4% gewijzigd door Gekkenhuis op 19-10-2005 01:00 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Verwijderd
''eentje tussen hard en zacht in weetjewel...''Y3LLoW schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 00:56:
Nou ik heb hier dus zo'n mooi muisje van logitech staan maar nu wil ik er ook graag een goede mat bij. Wat raden jullie mij aan? Steelpad, icepad...enz??En waar kan ik deze kopen? Ik heb het liefste eentje tussen hard en zacht in weetjewel.
Alvast Bedankt!
uhhh nej, eerlijk gezegd niet.. vertel..
Mousepads & stuff
Ik denk dat je dan genoeg informatie hebt
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Geen flauwekulletjes
Dat staat er natuurlijk ook vast wel inY3LLoW schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 01:07:
Ten eerste ik heb de g5 en ten tweede dankjewel, had dat topic nog niet gezien! Iemand dan een goed merk+ goede winkel?
Het is wel de bedoeling dat je wat meer inzet toont.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Geen flauwekulletjes
Zelf maken kan natuurlijk ook
[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 19-10-2005 20:11 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
pricewatch: Func Surface 1030 (Oranje)Y3LLoW schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 20:07:
A.u.b. wie weet er een goede webshop om de Func serface 1030 te kopen?
pricewatch: Func Surface 1030 (Zwart)
Genoeg
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Kaft van een leitz map (zon ordner met plastic buitenkant)Bor de Wollef schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 20:11:
Er stond een review van die zogenaamde "gamers pads" in de vorige computer totaal. Volgens mij zonde van het geld als je het mij vraagt . Het is natuurlijk maar net wat je er voor over hebt.
Zelf maken kan natuurlijk ook
Koekepan met antiaanbak laag van teflon, daar de bodem uitzagen. Heb je alleen wel een ronde mat
Verder kwam de Fatality fatpad als beste uit die Computer!Totaal test. Erg grote muismat (veel ruimte om te bewegen, zonder dat je van de mat afgaat, en niet echt duur. Het is wel een zachte mat met gladde stof.
De wijzen komen uit het Oosten!
Ik heb niet eens 'n muismat en dat werkt perfect (optische muis van Logitech)
Of hebben sommige muizen perse 'n muismat nodig
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Sommige matten verbeteren de prestaties in FPS'en en andere games volgende de producenten. Over de effectiviteit zijn al heel wat discussies geweest. De een zweert er bij, de ander vind het onzin.CLB schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 20:24:
Waarom 'n hele muismat kopen en dan ook nog vragen waarom?
Ik heb niet eens 'n muismat en dat werkt perfect (optische muis van Logitech)
Of hebben sommige muizen perse 'n muismat nodig
Test de mat in ieder geval goed voordat je hem gaat kopen. Vooral met optische muizen wil dit nog wel eens problemen geven (de mijne doet het bijvoorbeeld bijna niet op sommige dure matten).
[ Voor 19% gewijzigd door Bor op 19-10-2005 20:28 ]
Verwijderd
ik gebruik een vrij lang en diep aanrechtblad als bureau, deze is gecoat.. waarmee weet ik nietNoepZor schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 20:21:
[...]
Kaft van een leitz map (zon ordner met plastic buitenkant)
Koekepan met antiaanbak laag van teflon, daar de bodem uitzagen. Heb je alleen wel een ronde mat
als je er met je nagels op tikt, lijkt het net glas.. zo hard
werkt prima.. nooit een muismat nodig gehad.. en door de jaren heen is het wel iets glader geworden
maar slijten doet het eigenlijk niet.
Verwijderd
Ik kan wel zeggen dat het geen miskoop is, het is een fijne, grote muismat, die (bijna) niet wegglijdt als je kracht zet. Mijn goedkope logitech muis (optisch) kan hem zonder probleem behappen, en als extra's zit er een geinig katoenen hoesje bij, met rits waar je je Steelpad en (eventueel) muis in kunt doen.
Dit is wat ik ervan vind, alleen dan moet ik er wel bij zeggen dat ik nog nooit een andere muismat heb gehad. Ik ben hier tevreden over, maar die Func matten schijnen beter (gladder) te zijn.
Maar goed, zoals ik al zei: gewoon testen wat je het prettigst vind. Het is wel een aanrader om de betreffende computer totaal nog ergens op te snorren. Van elke mat stond een duidelijk stukje met voor en tegens. Zo was er bv een mat met teflon waar gewoon dipjes in het teflon zaten. Niet echt prettig lijkt me.
Ahaa echt waar joh?! Naja over de effectiviteit gaan we idd niet praten maar wist ik helemaal niet johBor de Wollef schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 20:27:
[...]
Sommige matten verbeteren de prestaties in FPS'en en andere games volgende de producenten. Over de effectiviteit zijn al heel wat discussies geweest. De een zweert er bij, de ander vind het onzin.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
en zo is het voorspeld!
Verwijderd
Een goede manier om een muismat te kiezen is bijvoorbeeld door eens binnen te lopen op een LAN-Party (de wat grotere) of een beurs zoals bijvoorbeeld de HCC beurs, waarschijnlijk zullen hier genoeg fabrikanten aanwezig zijn die dit soort spulletjes verkopen.
Neem je muis mee en ga gewoon proberen.. het enige waar ik dan nog een probleem zie is dat het misschien wel lekker kan aanvoelen maar je het er niet mee eens bent wat het pijltje op je scherm doet..
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 21:28 . Reden: typofoutjos ]
Joh, je vroeg het zelf hoorCLB schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 20:52:
[...]
Ahaa echt waar joh?! Naja over de effectiviteit gaan we idd niet praten maar wist ik helemaal niet joh
Die tip van die Leitz kaft is inderdaad best een goede. Ik heb een gratis muismatje waarvan het oppervlak vrijwel vergelijkbaar is wat betreft structuur en materiaal. )
[ Voor 26% gewijzigd door Bor op 19-10-2005 21:35 ]
Verwijderd
PS: CSS-spelers hier?
Geen flauwekulletjes
Het is de bedoeling dat je pas een GoT topic opent als je zelf eea geprobeerd hebt. Dat blijkt totaal niet uit deze topicstart. Verder hoor je niet te vissen naar ervaringen. Zoek ernaar, vind je niets, dan zijn ze er niet. Doe gewoon zelf wat meer de moeite...
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()