Ik heb net windows xp opnieuw geinstalleerd. Daarbij opdracht gegeven de oude te deleten. (Ik heb daarbij wel een back-up gemaakt van mijn documents en settings). De oude programma's heb ik er niet vanaf gehaald maar gek genoeg staan ze ook nergens in windows aangegeven, alleen in explorer. Dus niet in het software overzicht (van het configuratiescherm) of het start-menu. Hoe krijg ik dit weer in orde zonder al mijn programma's opnieuw te moeten installeren?
Niet, omdat je de oude verwijderd hebt. Daarnaast is door de nieuwe install alles overschreven dus terughalen zal ook niet gaan lukken. Je zult je backup terug moeten draaien voordat je je data weer terug hebt, en dan uiteraard alleen de data uit je backup 
Verder had je dit zelf wel kunnen bedenken, dat verwijderen verwijderen betekent. We verwachten ook dat je zelf wat onderzoek doet, en over het maken en terugzetten van instellingen en backups is genoeg te vinden. Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens door
Verder had je dit zelf wel kunnen bedenken, dat verwijderen verwijderen betekent. We verwachten ook dat je zelf wat onderzoek doet, en over het maken en terugzetten van instellingen en backups is genoeg te vinden. Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens door
Dit topic is gesloten.
![]()