Toon posts:

MSN start niet op met account ander account wel

Pagina: 1
Acties:
  • 2.589 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan het dat msn messenger met het ene account niet op start en met een ander account er gewoon in kom??

Het account wat ik gebruik is mijn standaard account soms kom ik er in maar vaak ook niet terwijl als ik probeer met een ander account wat ik ook heb probeer kom ik er gelijk in?

Ik heb al geprobeerd om er iets over te vinden maar dan krijg ik topics over dat ze er helemaal niet in komen terwijl ik er wel met 1 er in kom en met een ander niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik neem aan dat je een hotmail account hebt? Log is in op hotmail en verander je password, voor de zekerheid.

Al geprobeerd om msn messenger opnieuw te installeren o.i.d ? Heb je msg plus draaien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sajoku schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 00:00:
Ik neem aan dat je een hotmail account hebt? Log is in op hotmail en verander je password, voor de zekerheid.

Al geprobeerd om msn messenger opnieuw te installeren o.i.d ? Heb je msg plus draaien ?
Ik heb geen hotmail account Het is een account wat ik ooit heb aangemaakt toen ik dat e-mail adres nog had maar die heb ik nu helaas niet meer. Ik heb ook geen plus.

ik ga nu eens opnieuw msn installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op fok heeft iemand hetzelfde http://forum.fok.nl/topic/768204
en hier op tweakers ook nog iemand [rml][ msn] connectie probleem (alles lijkt goed te staan)[/rml]

misschien komt daar een oplossing voorbij.
ik las wat over een worm of iemand die je account kan verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

heb het zelfde probleem (heb een mod gevraagd of mijn topic op slot kan vanwege dit topic)

nu zit ik er weer in
ps wachtwoord veranderen helpt niet.
wat ik gedaan heb is mijn firewall van windows en UPNP aangezet op mijn router maar het lijkt me sterk dat dat het was omdat hij het eigenlijk een tijdlang op deze wijze verbonden was.
ook msn opnieuw installeren (verwijderd en weer opnieuw installen) leek geen hulp te bieden.

het lijkterop dat er bij MS een proleem zit

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik denk gewoon dat er iemand jullie aan het zieken is met de MSNFreezer ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanfranjake schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 02:42:
Zou er misschien groot waarschuwingstopic oid komen? voordat we nog 120 vragen krijgten.. kloteproggie trouwens zeg -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanfranjake schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 02:42:
dat klinkt klote.... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

wtf is een msn-freezer ?

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie eeerder geposte linkjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb dus dit probleem! Erg frustrerend af en toe!
Het ene moment kan ik mij aanmelden, en vervolgens bijv. een half uur lang niet! Het lijkt er dus op dat er bij MS iets niet helemaal lekker zit.

Zou het te maken kunnen hebben met de koppeling tussen Yahoo messenger!?
Het MSN account wat ik gebruik is namelijk niet gebaseerd op een hotmail account, het aanmelden van een hotmail account werkt vlekkeloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:58

Altaphista

1. check manual, 2. ask

hier heb ik nu het probleem dat ik er met een hotmail account niet inkom (ook niet met Web messenger) en met een ander passport wel... weet iemand er al meer over?

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds paar dagen heb ik zelf last ervan dat msn (op pc, maar ook via het web) niet meer wil aanmelden met mijn prive adres (non hotmail) maar wel met m'n hotmail adres. (en na een paar uur ineens weer wel gewoon)

De melding die ik in msn7.5 krijg is dat de service momenteel niet beschikbaar is, en via het web blijft hij gewoon proberen.

Hebben ze niet gewoon problemen bij microsoft op een of andere server van de niet hotmail-account msn'ers. Best frusterend overigens... maar gelukkig bestaat ICQ nog :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2005 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Check dit maar eens @ FOK:
http://forum.fok.nl/topic/768204/1/25

Het is mij vanavond eveneens overkomen, een 81000314 error met msn 7.0, en een service niet beschikbaar fout met 7.5. Ook het inloggen met Trillian/Gaim/Pocket MSN maakte allemaal niets uit. Er IS een Freeze / Unfreeze programma, die pretendeert elk msn adres te kunnen blokkeren door de msn server te "DDOSen" met een hele reeks inlog meldingen tegelijkertijd van het te freezen adres. De theorie is dat de msn server daarom je hotmail adres tijdelijk in quarantaine zet totdat de flood is afgelopen.
Een remedie schijnt het wijzigen van je wachtwoord te zijn. Dat doen we toch maar niet ;)

[ Voor 17% gewijzigd door pasta op 27-10-2005 00:38 ]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Pagina: 1