Splitsing ATi Xxxx pricewatch videokaart subtopic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou het mogelijk zijn om de in pricewatch het ATi Xxxx subtopic op te splitsen in een oud ATi Xxxx en een nieuw ATiX1xxx topic?(Dus X800/X700/X600/X300 in ATi Xxxx en de nieuwe X1800/X1600/X1300 in ATi X1xxx)

Dit zodat we straks niet met een onleesbare lijst komen te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:25

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Op ogenblik met 6 X1xxx producten lijkt me dat nogal voorbarig. Wanneer deze verhouding veranderd kunnen we er dan alsnog naar kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat heet anticiperen geloof ik :Y) en we weten dat het niet bij deze aanbieders zal blijven(geloof me mijn bronnen zijn betrouwbaar).

En moge ik u eraan herinneren dat het Geforce 7xxx topic redelijk lang 1 kaart had.

Dus klim in die programmeer boom en maak me blij. Je weet dat je dat wilt. :P

(Is beetje melig vandaag ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Mogelijk dat daar maar één product met een prijs in heeft gestaan. Producten zonder prijs zie je namelijk standaard niet staan ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:41
Lijkt me toch geen moeilijke keus.... Nu de nieuwe categorie aanmaken en een 6tal artikelen moven. Of een paar weken wachten en de hele database kunnen opschonen...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*bump*

Eh, ik vind het nu wel tijd worden. Ook aangezien een aantal winkels hun X1xxx niet in de X-serie blijken te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:25

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Ook 16 producten geeft nog geen aanleiding om de categorie nu te splitsen. Daarnaast wordt er niet naar een categorie gekeken om een product te koppelen.

[ Voor 36% gewijzigd door Longbeard op 05-11-2005 18:50 ]

Pagina: 1