Toon posts:

Voor welke provider kan ik het beste kiezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Want ik zie door de bomen het bos niet meer!
Ik wil een abonnement van rond de 20 euro en stel niet zulke hoge eisen aan de snelheid. Momenteel duurt het een dag of 5 voor ik een film gedownload heb en dat vind ik prima, ik wil gewoon een vergelijkbaar abonnement met wat ik nu heb, maar dan goedkoper (ik betaal nu 34,95 p.m.)
Als ik op internet kijk kom ik veel providers tegen, maar de prijzen verschillen enorm.
Iemand een tip?

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ja.

Wees eens wat duidelijker. Als je niet specifieke eisen hebt dan moet je gewoon de goedkoopste pakken die je kan krijgen. Als je wel specifieke eisen hebt ( minimale snelheid? adsl? kabel ) Verder is het ook wel handig om te vertellen wat je zelf al hebt gevonden dan kunnen mensen daar tenminste rekening mee houden als ze een advies geven.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• Hero
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Hero

Duck power!

Kijk eens op internetten.nl. Daar kun je wel makkelijk vergelijken en abonnementen vinden.

Wat je natuurlijk ook kunt doen: alle providers die je tegenkomt, met elkaar vergelijken en zoeken naar ervaringen. Op basis daarvan kun je dan een keuze maken.

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
En dat willen we dus niet hier. Een 'wat moet ik kiezen' thread.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.