Ik krijg het niet voor elkaar om codecs te installeren en daarnaast nog gebruik te kunnen blijven maken van de tv in mn mediacenter.
Zodra ik ffdshow installeer heb ik meteen geen tv meer. Dit blijft zo totdat ik ffdshow verwijder en de dvd-decoder opnieuw installeer (PowerDVD7/Nvidia). Ik was in de veronderstelling dat als ik bij de installatie van ffdshow de "MPEG2" optie uitgevinkt liet dat dit niet in de weg zou gaan lopen bij mn dvd-decoder.
Blijkbaar wel dus.
Ik kom er niet uit welke versie en van die versie welke onderdelen ik moet installeren om toch een beetje behoorlijke codec verzameling te hebben.
Er wordt vaak gesproken over de "alpha" builds van ffdshow maar die dateren van 2004.
Google geeft voornamelijk gedateerde oplossing...
Verder dan nog maar korte opsomming van wat er in mn mediacenter zit:
WinXP Mediacenter 2005 NL incl rollup 2
AMD 2600+
Ati Sapphire 9600 Pro 256mb
Hauppauge 500MCE
Zodra ik ffdshow installeer heb ik meteen geen tv meer. Dit blijft zo totdat ik ffdshow verwijder en de dvd-decoder opnieuw installeer (PowerDVD7/Nvidia). Ik was in de veronderstelling dat als ik bij de installatie van ffdshow de "MPEG2" optie uitgevinkt liet dat dit niet in de weg zou gaan lopen bij mn dvd-decoder.
Blijkbaar wel dus.
Ik kom er niet uit welke versie en van die versie welke onderdelen ik moet installeren om toch een beetje behoorlijke codec verzameling te hebben.
Er wordt vaak gesproken over de "alpha" builds van ffdshow maar die dateren van 2004.
Google geeft voornamelijk gedateerde oplossing...
Verder dan nog maar korte opsomming van wat er in mn mediacenter zit:
WinXP Mediacenter 2005 NL incl rollup 2
AMD 2600+
Ati Sapphire 9600 Pro 256mb
Hauppauge 500MCE