Toon posts:

Mening over GOT en de MOD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben benieuwd naar de algehele mening van de tweaker over het funcioneren van GOT.
En eigenlijk ook wat men van de beheerders en hun functie's van deze site denkt.

Dat ik dit aan nu zo aan de kaak stel is, door het feit dat er onderling in de beheerders groep nog al geruzied word en ook door het gooien met slotjes enz..

Ja ik weet dat er regels zijn over het gedrag van tweakers en ik ben het er mee eens dat men zich daar aan moet houden, maar ben ook van mening dat de MOBjes zich daar ook aan moeten houden.
Want dat gesmijt met slotjes de hele tijd mag ook wel iets minder.

Verwijderd

'k zit niet vaak in GOT, maarreh ...
Misschien is het handig om middels een forumpje meningen over het functioneren te posten. Zoals deze thread dus :)
Waarna de MODs deze opmerkingen doornemen en mee laten wegen in hoe ze oordelen.

Leven en laten leven. Jij bent ok, ik ben ok enzo ... :+ :r

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik denk ook dat er ergens iets niet klopt met de MOD'jes op GoT. Verder vind ik het systeem opp GoT prima. Ik ben wel van mening dat Newbee's zich een beetje moeten inhouden en eerst even toekijken hoe alles hier verloopt!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
modjes doen goed werk.

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Ik verplaats deze naar LA want hier hoort deze niet thuis, veels te tricky >:).
En in LA beslissen ze/we dan wel weer verder of deze nog interessant is.

Verwijderd

ik vind 't goed dat er slotjes op sommige topics komen, maar doe dit wel consequent...

waar ik me minder blij over voel is die gasten die dus gaan zeuren dat er een slotje op moet...dat bepalen de modjes wel toch?

Dus hierbij een oproep ga niet lopen zaniken over slotjes, de modsjes bepalen dit!!!!

dat was 't :+

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-02 14:35

Murphy

(2B||!2B)?

Op woensdag 17 januari 2001 14:10 schreef Roepieh het volgende:
ik vind 't goed dat er slotjes op sommige topics komen, maar doe dit wel consequent...

waar ik me minder blij over voel is die gasten die dus gaan zeuren dat er een slotje op moet...dat bepalen de modjes wel toch?

Dus hierbij een oproep ga niet lopen zaniken over slotjes, de modsjes bepalen dit!!!!

dat was 't :+
Dit is al een stuk minder!

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik vind ook dat als ze onderling ruzie hebben het niet op tweakers moeten gaan uit vechten zoals vorige week.
En dit deden ze in de kroeg dat is gewoon niet slim.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

GoT is GoT-like ;)... En de modjes houden het hier iig een beetje leefbaar :)...

Wat mij betreft is er maar weinig echt structureel 'mis' met GoT....

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik weet dat het moeilijk is om echt een mening te geven.
Daar wordt ik ook zo moe van:
"Als we nou heel aardig doen dan wordt ik er ook niet uit gekickt door de Modjes"|:(
*TRIEST*

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 17 januari 2001 14:36 schreef 0SPEED het volgende:
Oke ik weet dat het moeilijk is om echt een mening te geven.
Daar wordt ik ook zo moe van:
"Als we nou heel aardig doen dan wordt ik er ook niet uit gekickt door de Modjes"|:(
*TRIEST*
Ik doe niet aardig als ik geen reden heb...
Wil je nou dat ik zeg dat ik GoT vind zuigen omdat JIJ dat graag wil horen?

Ik blijf lekker bij mijn eerste mening.

Verwijderd

Topicstarter
Nee oke maar er zijn er genoeg die het wel doen.:7
Voor de rest no hard feelings

Verwijderd

Volgens zijn we het er allemaal over eens dat GoT werkt en dat de MOD's het ok doen.

Maarrrr ik vind het niet slecht dat een censuur orgaan af en toe kritisch bekeken wordt, toch. Kritisch is niet per defenitie negatief.
Afijn, genoeg gezeurd :Z :Z :Z

Verwijderd

Topicstarter
Zou wel leuk zijn als er wat MODs reageren o deze thread.:9

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op woensdag 17 januari 2001 13:52 schreef 0SPEED het volgende:
Dat ik dit aan nu zo aan de kaak stel is, door het feit dat er onderling in de beheerders groep nog al geruzied word
Ik weet niet wat jij ruzie vind, maar als we het een keer niet met elkaar eens zijn (over het algemeen is iedereen het er altijd wel mee eens) is dat niet direct ruzie, gewoon een meningsverschil waar je over kunt praten.

Verwijderd

Topicstarter
gathering.tweakers.net/showtopic/104343
En wat is dat dan en ik geloof dat daar voor of daarna ook nog een thread was waar het toch echt wel hard tegen hard ging.

Verwijderd

Kan er op GoT niet een modsysteem komen net als op Tweakers.net?

• IceStorm

IceStorm

Hard tegen hard is soms nodig maar het is allemaal netjes opgelost...

En een modsysteem voor een forum haalt de kern van een forum weg...

Verwijderd

Op woensdag 17 januari 2001 17:55 schreef IceStorm het volgende:
Hard tegen hard is soms nodig maar het is allemaal netjes opgelost...

En een modsysteem voor een forum haalt de kern van een forum weg...
Icestorm - maar toch vind ik het een goed id, mensen zoals ik worden dan echt meteen sociaal (wedden) en dan heb ik nog meer te modden dan nu al. Maar geen slotjes points, gewoon karma enzow zal wel cool zijn weet je zoals op T'Net

-

En we moeten op modforum light mod hebben, nou ja, ik wil wel maar mij haten de adjes hier toch :P Dus laten we loten tussen wie willen daar

Jaymz
Gameover
TgF
Irrelevant
Ecteinascidin

maar weet niet wie willen, vind ik echt goed idee

Vergeet ik nog iemand?

Owja, allemaal light-mod is natuurlijk ook idee als die-hard mods zijnde :)

[edit]
O JA, en ADJES:
Ik heb nog een request, ban mij uit het got-cafe dan weet ik zeker dat ik mezelf onder controle houdt!!! die future moet dus in topix komen, bepaalde mensen uit bepaalde forums bannen

Verwijderd

Hoor ik mijn naam galmen door de donkere gangen van GoT?

Wat een eer dat ik genoemd wordt :)

Ach, ik ben beschikbaar hoor...

Nee, Floris, dit is geen open sollicitatie, ik vraag nergens om :P

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-02 14:35

Murphy

(2B||!2B)?

Op woensdag 17 januari 2001 18:21 schreef D_Kasemier het volgende:

[..]
O JA, en ADJES:
Ik heb nog een request, ban mij uit het got-cafe dan weet ik zeker dat ik mezelf onder controle houdt!!! die future moet dus in topix komen, bepaalde mensen uit bepaalde forums bannen
* Murphy weet nog iets veel simpelers:

Kom er dan niet! Ik ga ook niet naar de kerk omdat ik mijn grote atheistische kop dan niet kan houden hoor :P

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Tja, wat zal ik zeggen, ik ben het misschien niet altijd met de Adjes eens, maar het zijn ook maar mensen, die dit in hun vrije tijd doen. Oké enkelen worden ervoor betaald (hoewel ik niet weet of die betaling ook het Ad uithangen op GoT dekt). De Adjes zijn IMHO wel nodig omdat overal blijkt dat zelfregulering niet werkt. Zeker op een "troebel" en anoniem medium als internet.
Maar er zijn altijd mensen die hier niet mee om kunnen gaan en de boel menen te moeten verzieken. Hetgeen waar het het vaakst "mis" loopt is idd het consequent zijn, maar het omgaan met een paar honderd regelmatige users vergt enige flexibiliteit. Én het zijn juist de uitzonderingen die de regel bevestigen.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben gewoon van mening dat er wat duidelijker regels moeten komen over het gebruik van slotjes en al dat soort ongein.
Dit is negatief maar ik vind wel dat er gewoon een bepaalde regel geving hier over moet komen.

Verwijderd

Ik krijg zo het idee dat een groot gedeelte van alle forumleden (users, staff) sociaal gefrustreerd zijn en dat ze dat hier op allerlei manieren uiten....

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 07:50

AMD

Life is short. Play more

Zon'n topic is dus echt altijd flamebait.
*sigh*

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 januari 2001 17:12 schreef AMD het volgende:
Zon'n topic is dus echt altijd flamebait.
*sigh*
:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z
Pagina: 1