Toon posts:

'pause-achtige freeze' en loopsounds

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

zoals topic al doet vermoeden heb ik last van freezes (die duren +/- 15sec) en tijdens dat heb ik last van loopsounds. Dit probleem doet zich o.a. voor met CS:Source, Dark Age of Camelot en BF2. De pauses komen met CS:S na ongeveer een minuut in een server te zijn, en komen pas weer langs als er een nieuw level geladen is. Met DAoC is dit echter periodiek, en komt het ongeveer eens per 30min voor. Met Battlefield2 komt het vaker voor, tussen de 5 en 10minuten. Met wat oudere spellen, zoals Unreal Tournament ('99) heb ik hier geen last van.

PC bestaat uit:
Windows XP Pro NL SP2
MSI 845e mobo,
P4 2.53Ghz,
2x512MB DDR ram,
80gig HD WD (IDE)
XFX Geforce 6600GT AGP

Wat ik tot nu toe al gedaan heb:
- PC uitelkaar gehaald, onderdelen (voorzichtig) schoongemaakt, weer inelkaar, nieuwe windows e
erop.
- Meerdere Nvidia drivers gebruikt, nu de laatste versie.
- Memtest gedraaid, geen fouten gevonden.
- HD test utility van WD gebruikt, ook geen fouten gevonden

Waar ik denk waar het aan kan liggen?
- Voeding? is misschien niet voldoende.. maar aangezien de pc niet opnieuw opstart oid lijkt me dat niet het probleem.
- HD->mem->HD problemen?

Tsja.. ik heb er al veel tijd ingestoken.. en van alleen maar rondzoeken naar antwoorden werd ook niets duidelijker, dus als iemand tips heeft om te achterhalen waar dit vandaan komt, of dat dit bekend voorkomt en een oplossing heeft GRAAG! :)

Verwijderd

Modbreak:Warez = geen support. Hiernaast is een topic kapen ontzettend onbeschoft :{

[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 18-10-2005 22:51 ]