[tooling] GPMC + GPO Vault

Pagina: 1
Acties:

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:48

mutsje

Certified Prutser

Topicstarter
Laatst kreeg ik weer zo'n consultancy mailtje dat je denkt pfff weer reclame. Deze keer GPO Vault van www.desktopstandard.com. Goed tool dus gedownload (ff registeren en je kan em gratis downen) en uitgeprobeerd.

Als gpo vault geinstalleerd is krijg je een extra add-on bij je gpmc erbij namelijk een document system dat bij kan houden wat je veranderd hebt in je policies. Dit is dus erg handig als je met veel policies werkt en soms het bomen in het bos niet meer kan onderscheiden. De "light" versie is gratis maar kan al erg veel. Voor mensen die hun policies willen documenteren en dure tools van bv NetIQ willen implementeren is dit een aanrader.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Klinkt interessant al heb ik de gewoonte om gewoon even m'n policy op te slaan via de GPMC voordat ik een wijziging doe, hoe maatk deze tool dat beter? :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Er komen Change en versioning tabs bij, je kan naast HTML ook XML reports genereren, vergelijken met templates, backups die standaard in een vaste repository gezet worden..

* alt-92 gaat eens spelen denk ik ;)

[ Voor 10% gewijzigd door alt-92 op 18-10-2005 22:43 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:48

mutsje

Certified Prutser

Topicstarter
elevator schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:53:
Klinkt interessant al heb ik de gewoonte om gewoon even m'n policy op te slaan via de GPMC voordat ik een wijziging doe, hoe maatk deze tool dat beter? :)
Als je report uitdraait wordt in kleuren aangegeven welke veranderingen gedaan zijn en datum en author erbij. Dus errug handig