Toon posts:

3 van de 4 USB Poorten werken niet meer!

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik zit hier dus met aan Acer Aspire 1700, heerlijk ding ( alleen videodrivers zijn een pain in the ass, maarja, het is ook een fijne multimedialaptop, geen gamelaptop! ), alleen nu had ik vandaag even een ruzietje met mijn één van mijn USB poorten, er was namelijk zo'n rubberachtig ding eruitgegaan, en in een andere USB plug blijven steken ( zo'n rubberachtig ding, maarja, die is dus nu onbruikbaar, niet zo'n groot probleem opzich ). Maar nu wou ik net weer gaan PCén, als eerste valt hij een paar keer uit, en vervolgens werkt nog maar 1 van de 4 USB poorten..!

Nouja, het zijn dus interne USB poorten, dus uitslopen gaat niet zo makkelijk ( het is en blijft een laptop :( ), anyway, weet iemand hoe dit te fixen? :(

Verwijderd

Topicstarter
Neeeh!

Ik kan de PC nu een stuk moeilijker aankrijgen, hij valt bij het booten soms inneens uit, en dan gaat hij vragen of ik hem in veilige modus wil opstarten, als ik nee indruk doet hij het gewoon zoals hij het hoort te doen, alleen het USB poort-gezeur is nog niet opgelost!

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54
Zo'n rubber achtig ding :? Kun je dat iets duidelijker verwoorden?

Maakt die usb poort waar dat "rubber achtige ding" uit is nu geen kortsluiting?

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-12-2025
PeterEs schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 22:53:
Zo'n rubber achtig ding :? Kun je dat iets duidelijker verwoorden?

Maakt die usb poort waar dat "rubber achtige ding" uit is nu geen kortsluiting?
Ja het is mij ook nog niet helemaal duidelijk graag meer uitleg 8)7

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

MasterMike schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 22:56:
[...]

Ja het is mij ook nog niet helemaal duidelijk graag meer uitleg 8)7
achter de contactpunten van je USB poort zit een plankje, denk dat die er uit is gekomen ofzo en er nu iets kortsluiting maakt.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Volgens mij bedoelt die van die nopjes, die ook in Samsungs zitten om die opening stofvrij te houden!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, jullie hebben gelijk, ik was wat te onduidelijk, ik bedoel inderdaad die 'plankjes' die in de de USB-stekker zit, nouja, kijk, ik had een stekkertje, die heb ik in 1 USB poort gestopt, en toen ik hem eruithaalde heeft hij dat 'plankje' meegenomen uit de usb-poort.

Dus die heb ik eruit weten te krijgen, die usb poort waar het plankje uit is werkt dus nu niet meer, maar het vage is, ik heb hem in de usb poort die eronder zit gedrukt, geen contact meer, en nog en andere doet het niet meer, dus nu doet nog maar 1 usb poort het.

Ik snap dat 1'tje waar het plankje uit is onherstelbaar beschadigd is, maar waarom boot windows nou ineens niet meer helemaal lekker, ik vat er zelf werkelijk ook niks van 8)7

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Topics hoor je niet binnen 24u te schoppen. Doe je dat wel, dan vraag je om een slotje. Bij deze...

...mede ook omdat je topic verder in het verkeerde subforum staat (laptops hebben al een jaar een eigen subforum) en je uiterst weinig specs en info geeft en bovendien niet duidelijk is wat je zelf allemaal aan troubleshooting gedaan hebt :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.