Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Trust muis op Logitech ontvanger?

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• marnix007
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-11 20:27
ik heb pas de ontvanger van mn trust muis gemold, toen ik m probeerde te fixen (deed het niet meer). ik zit nu dus met een muis van trust en een logitech muis, beiden draadloos, en ik wil graag weten of het mogelijk om de trust muis op de logitech ontvanger aan te sluiten.

het gaat om deze muis: Trust Ami mouse 250SP wireless optical
werkend met 2 27mhz kanalen (heeft schuifje aan de onderkant)

en deze muis+ontvanger: Cordless Optical Mouse

heeft iemand ervaring met dit soort dingen (veranderen frequentie e.d.), en is het sowieso mogelijk om die dingen aan te sluiten of zie ik gewoon dingen over het hoofd?

-Marnix

[ Voor 4% gewijzigd door marnix007 op 18-10-2005 20:10 ]

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 21:12

SA007

Moderator Tweaking
Lukt niet, die dingen werken op bepaalde codes die fabricant (en vaak type) specifiek zijn., soms werkt het als de dingen relabeled zijn (maar dan zien ze er eaxt hetzelfde uit).

Lijkt me sterk dat trust logitech spul gebruikt.. ;)

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:57
Of andersom: Dat Logitech spul gebruikt wat ook door Trust gebruikt wordt.

En waarom zou je een Trust muis willen aansluiten als je ook een Logitech hebt ? Kwalitatief gezien is Logitech wel de betere.

Overigens denk ik niet dat het gaat werken, van een zelfde type kan wss wel, van een zelfde merk hoeft al niet eens maar twee verschillende merken op elkaars ontvanger, nee...

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:37
Vergeet het maar dat dat gaat werken. Gebruik gewoon je logitech ontvanger en gooi die trust rommel weg.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• marnix007
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-11 20:27
helaas pindakaas, zal afscheid nemen dan maar ;)

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:12
Van die muis die je over hebt kun je nog een hoop leuke dingen maken hoor... Wat dacht je van een deurbelknop, een afstandsbediening oid...

Verwijderd

Ja dat is zeer wreed :D Kan je met een muis je computer aan en uit zetten :Y) !! :'( :D :'(

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-11 09:46

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:13:
Ja dat is zeer wreed :D Kan je met een muis je computer aan en uit zetten :Y) !! :'( :D :'(
liggen bijde muizen op zn bureau en wilt ie gaan game pakt ie de verkeerde muis en klikt ie en gaat zn pc uit ofzo. :P

of wil ie zn pc aan doen met zn muis en doet ie het niet, helemaal gefrustreerd terwijl hij gewoon de andere muis moet pakken. :P

maar ja er zijn leuke dingen met een oude muis te doen die je toch weg wilt gooien.

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

je kan ook testen of die muis het wel doet als je:

12v erop gooit.

beetje extra condensatoren

minder weerstandjes (overbruggen, gaat veel beter :P)

wat extra RIMM of EDO geheugen

just try, film het resultaat wel he :)

trouwens, als 12v niet werkt probeer dan 220, maar das niet mijn verantwoording :P

EDIT:

hier een goede howto:

[rml]Ganzz in "[ CM] De mislukkelingen - deel 4"[/rml]

[ Voor 15% gewijzigd door Nox op 19-10-2005 16:55 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Pagina: 1