zodra ik mn eerste scherm van battlefield 2 krijg na de introfilmpjes, is mn muis weg. Het icoon is onzichtbaar, maar met een beetje bewegen zie je soms knoppen oplichten, dus de muis doet het nog wel.
Als ik het spel speel, doet alles het wel goed, alleen in de menu's doet ie lastig. (ingame menus gaan wel goed).
Als ik dan afsluit naar desktop, heb ik daar het zelfde probleem, geen zichtbare muis, maar kan wel klikken etc.
heeft iemand een idee wat dit is?
naar aanleiding van andere topics met (andere) muisproblemen ik heb al patch 1.03 er opnieuw (overheen) opgezet, profiel map verwijderd, en nieuwe account aangemaakt.. niks helpt.
v9999/td met de nieuwste nvidia forceware.
sempron 2200
756 memory
Als ik het spel speel, doet alles het wel goed, alleen in de menu's doet ie lastig. (ingame menus gaan wel goed).
Als ik dan afsluit naar desktop, heb ik daar het zelfde probleem, geen zichtbare muis, maar kan wel klikken etc.
heeft iemand een idee wat dit is?
naar aanleiding van andere topics met (andere) muisproblemen ik heb al patch 1.03 er opnieuw (overheen) opgezet, profiel map verwijderd, en nieuwe account aangemaakt.. niks helpt.
v9999/td met de nieuwste nvidia forceware.
sempron 2200
756 memory