Toon posts:

Opzoek naar ultra compacte camera

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een camera aan te schaffen die ik altijd bij me kan dragen. Ik ben me al een tijdje aan het orienteren op ultra kleine camera's. IK heb diverse testen en reviews met elkaar vergeleken, maar sommige komen bij de ene als beste uit terwijl bij andere test weer de andere beter is.

Ik heb de volgende op het oog:

- Sony DSC-T7
- Canon IXUS 50 (of 55)
- Nikon Coolpix S1

Ik kan niet echt een keuze maken. De camera moet in alle gevallen / omstandigheden redelijk tot goed presteren. Ik ga regelmatig naar musea (vaak donkerder) waar hij toch goed moet presteren.

Mensen die gebruikerservaring of advies willen verstreken bij deze uitgenodigd.

Alvast bedankt

Verwijderd

Een paar dagen geleden zat ik met exact dezelfde vraag en ongeveer de modellen zoals jij ook geeft. Het is voor mij de Ixus 50 geworden. De prijs en de SD-geheugenkaart gaven hier bij mij de doorslag (Memory Stick Duo is me te duur). Voordeel van dat ding van Sony vond ik wel het schuifje voor de lens, toch iets prettiger in je broekzak vind ik persoonlijk, maar kan me goede met de Ixus 50 redden en ben tevreden over de kwaliteit tot nu toe (ook macro is niet slecht te noemen). Moet wel zeggen dat het mijn reservecam is, kweet niet of het gaat om hele hoge kwaliteit?

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:00

Zoefff

❤ 

Deze vraag hoort thuis in een 'welke camera voor x tot x euro' topic. In het Favourites sticky vind je daarvan 4 varianten, graag je vraag in 1 van deze topics plaatsen :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.