ik sta op het punt om een connect3d x800xt pe bij www.alternate.de te bestellen, omdat hij hier maar 279 euro kost... zijn er mensen met ervaring met de Duitse Alternate als het gaat om service en leveringskosten... en zijn er mensen met ervaring met connect3d-kaarten???
Welkom op GoT 
Alternate Duitsland en Nederland zijn hetzelfde bedrijf. Voor ervaringen hiermee kun je terecht in de Tweakers.net Shopsurvey. Persoonlijk ben ik er wel over te spreken
Verder is Connect3D ook een prima merk waarover je natuurlijk meer kunt vinden aan de hand van Google of de search, waarnaar ik je verwijs omdat je niet hebt aangegeven wat je zelf al hebt ondernomen om jezelf over meer informatie te verschaffen
Alternate Duitsland en Nederland zijn hetzelfde bedrijf. Voor ervaringen hiermee kun je terecht in de Tweakers.net Shopsurvey. Persoonlijk ben ik er wel over te spreken
Verder is Connect3D ook een prima merk waarover je natuurlijk meer kunt vinden aan de hand van Google of de search, waarnaar ik je verwijs omdat je niet hebt aangegeven wat je zelf al hebt ondernomen om jezelf over meer informatie te verschaffen
[ Voor 44% gewijzigd door Rone op 18-10-2005 18:29 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Alternate kun je vinden onder de Shopsurvey. Niet echt best bedrijf als ik dat zo allemaal lees
Jij bent zeker nog nooit op zaterdag binnen geweest? Op zaterdag staan er sowieso een aantal crazy peeps om 9uur al voor de deur, daarna blijft het gewoon druk de hele dag door. Hetzelfde geld bijna voor elke doordeweekse dag...daandegoeiste schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:29:
Alternate kun je vinden onder de Shopsurvey. Niet echt best bedrijf als ik dat zo allemaal lees
Wat de shopsurvey ook zegt, er zijn genoeg mensen die er wel tevreden over zijn, me included
Heb tot nu toe geen problemen met Alternate gehad
[edit]
Over het product: DOEN! Je zal geen spijt hebben, weet niet wat voor kaart je nu hebt, maar ik gok iets van een Geforce4 ti4200/Fx5200 of een Radeon 9800Pro
Heb zelf onlangs geupgrade van Radeon 9800Pro > X800XT PE en heb er geen seconde spijt van gehad!
[ Voor 19% gewijzigd door aramdin op 18-10-2005 18:35 . Reden: More info ]
Ben inderdaad nog nooit op zaterdag binnengeweest, sorry. Ik ga niet 2 uur rijden naar zo'n bedrijf. Ik laat het wel sturen via de post, waarna ze mailen dat wat op voorraad was er opeens niet meer was en hierna de tray processor in een doosje stoppen waar ze zoveel mogelijk in wilden stoppen - videokaart, geheugen, processor en nog een aantal dingen. Ok?aramdin schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:33:
[...]
Jij bent zeker nog nooit op zaterdag binnen geweest? Op zaterdag staan er sowieso een aantal crazy peeps om 9uur al voor de deur, daarna blijft het gewoon druk de hele dag door. Hetzelfde geld bijna voor elke doordeweekse dag...
Wat de shopsurvey ook zegt, er zijn genoeg mensen die er wel tevreden over zijn, me included
Heb tot nu toe geen problemen met Alternate gehad.
edit:
maar ff ontopic, dit is een zeer goede kaart en voor die prijs wil ik het nog wel bij Alternate bestellen hoor!
[ Voor 7% gewijzigd door daandegoeiste op 18-10-2005 18:37 ]
Verwijderd
Ik had mijn X800XT van alternate.de, nog maanden voordat de NL verstiging deze had.
Verzendkosten (rembours) waren redelijk hoog (32,-) maar was het toen zeker waard aangezien een vergelijkbare kaart 100 a 150 euro duurder was toen in NL.
Maar is er geen goedkope X800XT in NL? verschil zal je toch niet merken tussen een XT of XT PE, behalve in je 3dmark score
Oja levering ging behoorlijk rap, ik had nog niet eens geld gehaald of de kaart was er al (gelukkig was ik niet thuis)
Verzendkosten (rembours) waren redelijk hoog (32,-) maar was het toen zeker waard aangezien een vergelijkbare kaart 100 a 150 euro duurder was toen in NL.
Maar is er geen goedkope X800XT in NL? verschil zal je toch niet merken tussen een XT of XT PE, behalve in je 3dmark score
Oja levering ging behoorlijk rap, ik had nog niet eens geld gehaald of de kaart was er al (gelukkig was ik niet thuis)
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 19:35 ]
bedankt voor de reacties... ik heb al een dag besteed aan het zoeken naar reviews e.d. over connect3d en alternate op tweakers en de rest van internet, ook shopsurvey, maar omdat het daar om de NL vestiging ging, wist ik niet cker of ik dat als hetzelfde moet beschouwen... ik heb op dit moment een ATI Radeon 9800XT, maar die wil mn pa graag overnemen en kan ik met dikke bijbetaling van hem een nieuwe kaart uitzoeken... zat eerst te denken aan X850XT, maar X800XT PE scheen beter te zijn... in Nederland kan ik via Pricewatch niet echt goedkopere kaarten van dit type vinden... goedkoopste die erbij in de buurt komt van die klasse is de X850XT van Asus voor ongeveer 331 euro. En in Duitsland heb ik dus een X800XT PE voor nu in totaal 311 euro inclusief alles... ik heb em inmiddels besteld... nu maar hopen dat de levering goed gaat
Is je levering er al, en is alles goed gegaan ?
Zit namelijk te denken om ook via alternate.de te bestellen omdat het nogal wat schilt, maar ik ben er altijd beetje huiverig op, hoe heb je je betaling geregeld verder nog ?
Zit namelijk te denken om ook via alternate.de te bestellen omdat het nogal wat schilt, maar ik ben er altijd beetje huiverig op, hoe heb je je betaling geregeld verder nog ?
nou, de levering laat wel wat te wensen over... 18 oktober besteld, nu nog nix in huis en de status van wanneer de kaart geleverd kan worden is al 3 keer veranderd van binnen 24 uur naar binnen 48 uur naar 3-5 dagen en weer terug... maar na iedere keer mailtjes gestuurd te hebben, zeggen ze (
) dat de kaart vandaag binnen komt en vandaag verstuurd wordt... en ik heb via rembours besteld... dus ik ga het maar weer afwachten (doe ik tenslotte pas een week
)
Verwijderd
Bij Alternate in Ridderkerk heb ik afgelopen vrijdag voor 250 euries een Connect3D X800XT gehaald. Ze hadden ook een X800XT PE voor 290 euro, maar die komt pas einde deze week binnen. Ik ben erg tevreden over de X800XT als opvolger van mijn 9800PRO. QuakeIV en BF2 lopen als een trein. Normaliter zou ik je nog wat technische details geven of benchmarkresultaten, maar daarvoor surf je maar even naar ome Tom.
Hier is overigens een review die mij overhaalde een Connect3D te kopen. Ik denk dat ik eerst Connect3D verwisselde met Club3D. Club3D ken ik nog uit de tijd van de Ti4200. Toen koos ik voor een XFX omdat Club3D een slecht imago had.
De Connect3D X800XT klokt overigens met gemak 520 (GPU) en 560 (geheugen). Met het geheugen dat erop zit moet overigens ook in theorie 600 Mhz haalbaar zijn (Samsung GC1.6 = 1,667ns).
Ik las overigens net dat je een kaart besteld had: veel plezier met de 6800-Ultra killer!
Hier is overigens een review die mij overhaalde een Connect3D te kopen. Ik denk dat ik eerst Connect3D verwisselde met Club3D. Club3D ken ik nog uit de tijd van de Ti4200. Toen koos ik voor een XFX omdat Club3D een slecht imago had.
De Connect3D X800XT klokt overigens met gemak 520 (GPU) en 560 (geheugen). Met het geheugen dat erop zit moet overigens ook in theorie 600 Mhz haalbaar zijn (Samsung GC1.6 = 1,667ns).
Ik las overigens net dat je een kaart besteld had: veel plezier met de 6800-Ultra killer!
Pagina: 1