Firefox heeft problemen met ALT+0160

Pagina: 1
Acties:

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik gebruik al sinds de eerste release van FF 1.0 firefox en ben er uitermate tevreden over, echt een volledige browser. Pas deze week ben ik een echt probleem tegengekomen. Op een bepaalde site kon ik niet inloggen met FF, maar wel met IE terwijl ik bij beide zelfde gebruikersnaam & wachtwoord combinatie invulde. Na wat proberen bleek de fout te zitten in het feit dat mijn gebruikersnaam het command ALT+0160 bevat. Dit zorgt voor een niet zichtbare brake, zoals de meeste van jullie wel zullen weten. Blijkbaar kan FF hier niet mee omgaan en IE wel :? ? weten jullie er iets meer van? Ik ben er benieuwd naar alvast bedankt

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Rijst bij mij eerst de vraag waarom je uberhaupt een gebruikersnaam met ALT-0160 zou willen hebben :? Niet dat het je probleem oplost, maar dat lijkt me ook vragen om problemen, niet?

[ ]

^^ Bevat een ALT+0160 tussen haken, gepost met FF 1.0.7

[ Voor 45% gewijzigd door RobIII op 18-10-2005 17:41 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
RobIII schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:38:
Rijst bij mij eerst de vraag waarom je uberhaupt een gebruikersnaam met ALT-0160 zou willen hebben :? Niet dat het je probleem oplost, maar dat lijkt me ook vragen om problemen, niet?

[ ]

^^ Bevat een ALT+0160 tussen haken, gepost met FF 1.0.7
Omdat er al iemand was met dezelfde nickname, omdat we allebei dezelfde voornaam hebben :9 :P . Dus kwam ik op dit idee, maar met FF niet zo'n goed idee. Maar heeft nog nooit iemand van dit probleem gehoord. Want zoals RobIII al schreef geeft die hem wel gewoon weer, maar blijkbaar kan hij hem niet verwerken in een script ofzo. Ja ik weet niet, misschien iemand anders wel :)