Hallo,
Mijn oog in de nieuwe Computer Totaal viel op de "Plantronics .Audio PC Speaker Headset Switch". (http://www.plantronics.co...09/cat4850058/prod3090125)
Nu is dat precies wat ik nodig heb omdat ik zowel de versterker met boxen en afwisselend voor games de headset gebruik. Probleem is dus dat je de hele tijd het kabeltje moet verwisselen.
Nu had ik al zo'n splitter blokje waar je dus beide kabels op kunt aansluiten, maar dan krijg je dus het probleem zoals beschreven staat in de FAQ:
Nu is mijn vraag of iemand weet of die switch van Plantronics niet hetzelfde probleem geeft. De switch wil wel zeggen dat ie het geluid niet "splitst", maar zeker weten doe ik het niet, vandaar deze post.
Bvd.
Mijn oog in de nieuwe Computer Totaal viel op de "Plantronics .Audio PC Speaker Headset Switch". (http://www.plantronics.co...09/cat4850058/prod3090125)
Nu is dat precies wat ik nodig heb omdat ik zowel de versterker met boxen en afwisselend voor games de headset gebruik. Probleem is dus dat je de hele tijd het kabeltje moet verwisselen.
Nu had ik al zo'n splitter blokje waar je dus beide kabels op kunt aansluiten, maar dan krijg je dus het probleem zoals beschreven staat in de FAQ:
Ik krijg dat geluid dus niet versterkt voor de hoofdtelefoon, dus ben maar weer overgegaan op steeds de kabels verwisselen.- Ik wil ook een hoofdtelefoon aansluiten, kan ik dat signaal gewoon splitten?
Ja dat kan gewoon. Gewoon een juist splittertje halen en het frontsignaal splitten, zodat je EN je speakers EN je hoofdtelefoon analoog aan kan sluiten.
- Dat geluid is veel te zacht voor een hoofdtelefoon.
Dan zal je even op de website moeten kijken of de geluidskaart de mogelijkheid heeft om het signaal iets te versterker. Veel kaarten kunnen dit helaas gewoonweg niet. Je zal er dan een hoofdtelefoonversterker bij moeten gebruiken, een simpele versterker of stereoinstallatie voldoet daarvoor overigens prima. Sommige PC speakers hebben er ook een speciale licht versterkte aansluiting voor.
Nu is mijn vraag of iemand weet of die switch van Plantronics niet hetzelfde probleem geeft. De switch wil wel zeggen dat ie het geluid niet "splitst", maar zeker weten doe ik het niet, vandaar deze post.
Bvd.