Toon posts:

laptop scherm vervangen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,
Ben vorige maand aangereden op mijn fiets en ik maakte dus een flinke klap op de weg met mijn laptop in mijn rugzak. Nu werkt het scherm nog wel, maar er zitten wat beschadigingen (krassen) op en het kraakt allemaal een beetje. Het is een Acer 1501LMI en ik zou graag willen weten of het mogelijk is een nieuw beeldscherm te kopen. Via de acer support site krijg ik maar geen reactie dus daarom probeer ik het op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Degene die je heeft aangereden zal dit gaan betalen neem ik aan?

Dan gewoon opsturen naar acer en de rekening naar de verzekering van diegene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikbensander schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:08:
Degene die je heeft aangereden zal dit gaan betalen neem ik aan?

Dan gewoon opsturen naar acer en de rekening naar de verzekering van diegene.
Juistem, zou ik ook doen!!! reparatie kosten claimen en anders dagwaarde van je laptop;) ben je hier niet voor verzekerd verder??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als fietser heb je altijd gelijk, het zou zonde zijn als je daar geen gebruik van zou maken...

Of je moet zelf een dergelijke fout hebben gemaakt en een te goed hart hebben ;)

Volgens mij zet Acer er best een nieuwe scherm op maar kan je voor dat geld en nog wat erbij iets nieuws kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:34
Idd, vergis je daar niet in.

Zon nieuw scherm kan snel 600 euro kosten al dan niet meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:43

Haan

dotnetter

RS_003 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:55:
Idd, vergis je daar niet in.

Zon nieuw scherm kan snel 600 euro kosten al dan niet meer :/
Idd, schermen vervangen is een hele kostbare grap. Maar het zal toch wel verzekeringwerk zijn lijkt me.
Maar dat nieuwe scherm zal toch via Acer moeten lijkt me, dus ik zou doorgaan met contact proberen te krijgen. (vreemd dat het uberhaupt nog niet gelukt is :/ )

[ Voor 21% gewijzigd door Haan op 19-10-2005 12:00 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanx voor de reacties, is inderdaad verzekeringswerk dus de kosten zijn niet voor mij. Ik probeer verder contact op te nemen met Acer. Nu alleen nog afwachten hoe lang ik em kwijt ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:09:
Thanx voor de reacties, is inderdaad verzekeringswerk dus de kosten zijn niet voor mij. Ik probeer verder contact op te nemen met Acer. Nu alleen nog afwachten hoe lang ik em kwijt ben
Wel aangifte gedaan neem ik aan?
Of politie erbij?
Dan zijn verzekeringen meestal een stuk gelukkiger en kan jij makkelijker aan tonen dat het inderdaad daar door gekomen is.

[ Voor 18% gewijzigd door ShellGhost op 19-10-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja aangifte gedaan, heb gewoon rechtsbijstand verzekering ingeschakeld. Betaal tenslotte niet voor niets al jaren premie!
Pagina: 1