Ik wil graag thuis verbinden met onze exchange server op kantoor. Ik wil geen VPN gebruiken, nou schijnt dit te kunnen met RPC over HTTP. Wie heeft hier ervaring mee, en werkt dit ook met outlook XP, 2002 dus?!
werkt alleen met outlook 2003 (en server 2003 met exchange 2003)
heb je sbs2003 op het werk? dan heb je ook een license voor outlook 2003 op je clients
heb je sbs2003 op het werk? dan heb je ook een license voor outlook 2003 op je clients
[ Voor 15% gewijzigd door Zwelgje op 18-10-2005 16:50 ]
A wise man's life is based around fuck you
wat zeg ik je netVerwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:53:
We hebben Windows 2003 server standard edition. Exchange 2003, maar outlook XP. werkt dit?
outlook 2003 (sp1 zelfs)
A wise man's life is based around fuck you
Ik heb hier best een berg ervaring mee, ik snap niet dat je dit niet even hebt opgezocht op Microsoft.com. Je kan dit redelijk makkelijk implementeren door http://support.microsoft.com/kb/833401 te volgen, en op de clients Outlook 2003 te gebruiken zoals Zwelgje zegt.
Zie totaal niet wat je zelf al had gevonden, en wat er niet aan lukte. Dat vinden we hier erg belangrijk. Lees de Officesuites en -software - Beleid nog even goed door daarover. Ook zit je in het verkeerde forum, want Exchange bespreken we in Software Algemeen. Zoveel gebreken, dat ik het topic ga sluiten
Zie totaal niet wat je zelf al had gevonden, en wat er niet aan lukte. Dat vinden we hier erg belangrijk. Lees de Officesuites en -software - Beleid nog even goed door daarover. Ook zit je in het verkeerde forum, want Exchange bespreken we in Software Algemeen. Zoveel gebreken, dat ik het topic ga sluiten
Dit topic is gesloten.
![]()