Ik heb op de hoofd pc winxp home draaien waarop internet binnen komt, (gedeeld) de pc's die hierachter hangen hebben wel gewoon internet, maar ik kan geen printers of bestanden benaderen op de hoofdpc (de rest van het netwerk onderling wel en vanaf de hoofd pc naar alle andere pc´s gaat ook goed...)
ik krijg deze fout als ik hem wil benaderen met ofwel \\pc-001 of \\192.168.0.1\ of via verkenner (ping werkt overigens wel, net use/view niet.)

(aanmeldings type 3 volgens de security log)
bestands en printer deling staat aan, ook client voor msn netwerken staat aan, windows firewall staat uit, ook geen eigen firewall, geen AV software draaiend... gebruikersnaam & wachtwoord zijn overal het zelfde en allemaal admin's
ben even radeloos...
kan iemand me helpen?
vast bedankt.
ik krijg deze fout als ik hem wil benaderen met ofwel \\pc-001 of \\192.168.0.1\ of via verkenner (ping werkt overigens wel, net use/view niet.)

(aanmeldings type 3 volgens de security log)
bestands en printer deling staat aan, ook client voor msn netwerken staat aan, windows firewall staat uit, ook geen eigen firewall, geen AV software draaiend... gebruikersnaam & wachtwoord zijn overal het zelfde en allemaal admin's
ben even radeloos...
kan iemand me helpen?
vast bedankt.
[ Voor 19% gewijzigd door deredding op 18-10-2005 16:27 ]