Toon posts:

[6230i] Firmware 3.30 Wappen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een (klein) probleem. Wat ik ook probeer, het lukt me niet om met mijn Nokia 6230i te wappen. Ik heb een Orange 32,50 abonnement en ik heb gebeld met de klantenservice: WAP staat enabled op mijn account.

Vervolgens hebben ze me meerdere malen de juiste instellingen toegestuurd, maar het wil allemaal niet. Ik blijf de volgende foutmelding krijgen: "inbelverbinding mislukt"

Wat kan ik nu het beste doen? Ik ben daarnet naar de Orange-Shop geweest en het hele verhaal uitgelegd. Nadat hij nogmaals de juiste instelleingen erin gezet heeft (via SMS) hield het voor hem ook op. Hij vertelde me dat als het vanavond nog niet zou werken, dat het toestel terug naar de fabriek moet voor een firmware-upgrade.

Klopt dit? Is het echt onmogelijk om met een Orange-Free abonnement te wappen op de 6230i met firmware 3.30? Kan ik me toch haast niet voorstellen...

En de firmware upgraden, dat kan ik hier in Nijmegen ook wel, te zien aan de servicepunten van Nokia. Wat zijn eigenlijk de grootste nadelen van de nieuwe firmware? Wat IS de nieuwste firmware eignelijk? Versie 3.40 toch?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-02 18:14

Ginz

Trek Superfly 5 powered

3.50

Maar één ding is bijna zeker. Dit ligt gewoon aan Orange of aan je instellingen. Er is waarschijnlijk niks mis met je Noka 6230i. Ga maar eens op de Nokia site kijken en anders Orange bellen.

Mocht je nou toch de nieuwste willen. Tja, dan moet je even naar dat Service Point in Nijmegen toe.

En waarom zou er bij de nieuwste firmware nadelen zitten? Meestal komt er toch een verbetering ten opzichten van de vorige. Ze gaan het echt niet slechter maken hóór...

Edit:

Waarom heb je dit trouwens niet in het [rml]Nokia 6230i [ Deel II][/rml] gedaan? Daar horen zulke vragen namelijk.
Daar had je namelijk ook kunnen lezen welke firmware de nieuwste is, en of er meer mensen zijn die dit probleem hebben (gehad)

[ Voor 26% gewijzigd door Ginz op 18-10-2005 18:09 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik dacht dat die verouderd was. In de openingspost staat namelijk dat de nieuwste firmware 3.30 is. Ik had iets gehoord over 3.40, vandaar dat ik een nieuw topic post. Maar waar denk je dat mijn niet-kunnen-wappen dan aan kan liggen? Ik heb Orange gebeld. Ze hebben WAP geactiveerd voor mijn abonnement; ook de nieuwste actuele instellingen staan in m'n foon: werkt niet! :(