Toon posts:

Doctype header en beveiligde verbinding.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een website met een beveiligde verbinding. Daarin zit een pagina die om de minuut herlaad om actuele informatie te tonen. Nu heb ik van gebruikers van mijn website de klacht gekregen dat ze vaak uitgelogd worden. Ik heb nu zelf mijn instellingen van mijn browser (IE) veranderd, en de beveiliging wat strenger gezet. Nu krijg ik zo nu en dan de vraag of ik onbeveiligde items wil openen. Ik heb echter geen koppelingen of onderdelen in mijn website die niet verwijzen via de beveiligde verbinding.

Ik heb in mijn DOCTYPE header alleen het volgende, verwijzing naar HTTP ipv HTTPS:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">

Nu is mijn vraag of iemand hier ook ervaring mee heeft, en of dit de oorzaak kan zijn van het probleem. Ik weet dat ik daar achter kom door het gewoon te proberen, maar omdat het soms best sporadisch voor komt, weet ik het op deze manier misschien sneller.

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Ik neem aan dat gebruikers ook nog apart in moeten loggen, wordt dit met een sessie/cookie oid gedaan ? Misschien heeft de cookie/sessie een levensduur die niet (automatisch) verlengd wordt ?