Allemaal hartstikke mooi die LCD televisies, maar dit komt pas echt goed tot zijn recht als je er een digitale-televisie-abonnement bij neemt (bv via de kabel of via de schotel). Het grote probleem vind ik persoonlijk dat je er een apart kastje bij moet nemen, dus een extra afstandsbediening en een hoop ongemak. Hier komt nog eens bij dat je veel geld betaalt voor een TV en wordt geleverd met een analoge tuner. Niet echt meer van deze tijd als je het mij vraagt.
Mijn vraag is dus of er LCD/Plasma TV's gemaakt worden die (standaard) een digitale tuner bevat? Gewoon je kaartje in je TV duwen, die je normaliter in je decoder stopt.
Op enkele sites van TV leveranciers (bv philips) gekeken en in de history van GOT, maar vreemd genoeg kan ik er niks over vinden.
Ben ik nou de enige die de standaard geleverde analoge tuners als groot nadeel beschouwt in de high-end televisies?
Mijn vraag is dus of er LCD/Plasma TV's gemaakt worden die (standaard) een digitale tuner bevat? Gewoon je kaartje in je TV duwen, die je normaliter in je decoder stopt.
Op enkele sites van TV leveranciers (bv philips) gekeken en in de history van GOT, maar vreemd genoeg kan ik er niks over vinden.
Ben ik nou de enige die de standaard geleverde analoge tuners als groot nadeel beschouwt in de high-end televisies?