[XP SP2 & MSN] blokkeren ontvangen bestanden

Pagina: 1
Acties:

• YKW
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-07 21:37

YKW

mobiliteit ten top

Topicstarter
Ik heb al een tijdje Service Pack 2 voor Windows XP.
Echter, SP2 blokkeert oa alle .mp3 en .avi bestanden die ik binnen krijg.
Volgens windows kan ik de blokkering opheffen door er met de rechter muisknop op te klikken en dan het vinkje bij blokkeren weg te halen.
Echter, het bestand staat niet eens in mijn ontvangen bestanden. Ik heb geprobeerd om in het register bij policies die bestanden toe te staan, echter dat werkt slechts voor 2 bestanden!
Hoe krijg ik nou toegang tot die mp3 bestanden?

Bedankt!

Automatiseren kan je leren!

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

er zijn verscheidene patches voor msn messenger die je van dat probleempje afhelpen.

dus even op zoek naar a patch ;)

tijd voor verandering.

Verwijderd

obme_ief schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:20:
er zijn verscheidene patches voor msn messenger die je van dat probleempje afhelpen.

dus even op zoek naar a patch ;)
Het is niet alleen met bestanden van MSN of mail, maar ook gedownloade bestanden vanaf het net.
Iemand al gevonden hoe dit uitgezet kan worden?

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Stel je die vraag voor jezelf of voor de TS? :? Zoals hierboven al gezegd werd: er zijn zat patches in omloop (niet altijd even legaal) die je van veel 'verbeteringen' van MSN Messenger 7 afhelpen. @ TS: je hebt geen firewall draaien? Ook niet de standaard-firewall van SP2?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

Borromini schreef op zondag 25 december 2005 @ 20:41:
Stel je die vraag voor jezelf of voor de TS? :? Zoals hierboven al gezegd werd: er zijn zat patches in omloop (niet altijd even legaal) die je van veel 'verbeteringen' van MSN Messenger 7 afhelpen. @ TS: je hebt geen firewall draaien? Ook niet de standaard-firewall van SP2?
Voor mezelf ;)
Maar het heeft niet alleen te maken met MSN, het zit ook in SP2.

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-08 14:03
Van internet is gewoon dat ie eerst toestemming vraagt om het te downloaden.
MSN blokkeert de bestanden gewoon, en ze zijn dan ineens spoorloos uit de Mijn ontvangen bestanden :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Verwijderd

NoepZor schreef op maandag 26 december 2005 @ 12:54:
Van internet is gewoon dat ie eerst toestemming vraagt om het te downloaden.
MSN blokkeert de bestanden gewoon, en ze zijn dan ineens spoorloos uit de Mijn ontvangen bestanden :)
Ik heb geen MSN erop staan, alleen windows messenger.
Als ik nu exe file van het internet download, dan heeft hij deze geblokkeerd.
Bijvoorbeeld deze: http://the.earth.li/~sgtatham/putty/latest/x86/putty.exe
Als je dan bij de eigenschappen van dit bestand kijkt, dan zegt hij dat dit bestand van een andere computer afkomstig is dan geblokkeerd is.

Dit is behoorlijk lastig als je hem dan weer naar een ander systeem in het netwerk wil kopieeren.

Verwijderd

Trap
Pagina: 1