Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Heb nou al een paar keer een "Bel je mij even" sms'je gehad.
Word er schijtziek van eigenlijk.
uhm..tja.. hoi ik ben 18 en geil en wil met je spreken (ofzoiets) 0900-blablabla.
Heb het der maar laten lezen
Leuk is dat ook kpn mobile dat doet..verschrikkelijk irritant..vraag ik toch niet om of wel soms ? pleur op..argh
Gelukkig maak ik me nergens druk om maar vindt het wel boring/anoying en zo
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Moest er niet aan denken....
Tja Capoe. dan voel je je wel lullig.
Whatever.
Verwijderd
ikkuh niet
kan het aan het netwerk liggen... dat kpn z'n nummers vrijgeeft ofzo
:?:?Op woensdag 17 januari 2001 14:01 schreef Mastermind het volgende:
Ik heb geen SMS.
Whatever.
Ik heb inderdaad wel een KPN abbo, zou kpn zich schuldig maken aan doorverkoop van telefonie gegevens ??
zeker ook geen mobiel...Op woensdag 17 januari 2001 14:01 schreef Mastermind het volgende:
Ik heb geen SMS.
maar ik heb er gelukkig (nog) geen last van (afkloppuh)
Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
The desire to know is natural to all good people!
Verwijderd
Humm, KPN heeft gewoon een logische nummering. Ze hoeven nog niet eens vrijgegeven te worden. 06-121......Op woensdag 17 januari 2001 13:53 schreef -FLeX- het volgende:
Mijn ouwe hebben er ook last van(KPN)
ikkuh niet(Dutchtone)
kan het aan het netwerk liggen... dat kpn z'n nummers vrijgeeft ofzo
dan geef je gewoon iedereen uit die range een sms'je .
Da's opzich waar.. Alleen het volgende: als jij een smsje krijgt met: 'het was gezellig, ik denk nog aan je -anoniem via zed verstuurd' dan ga je een halve dag nadenken wie dat geweest kan zijn(in mijn geval dan) om erachter te komen dat 't reclame is voor die dienst van zedGewoon lekker negeren!
Ikzelf heb telfort
Make everyday a good day!
Ook waar, dat heb ik ook wel, maar zo vaak komt dat toch niet voor. En dan heb je weer es wat om over na te denkenals jij een smsje krijgt met: 'het was gezellig, ik denk nog aan je -anoniem via zed verstuurd' dan ga je een halve dag nadenken wie dat geweest kan zijn(in mijn geval dan) om erachter te komen dat 't reclame is voor die dienst van zed
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Net als in icq dus eigenlijk.
Verwijderd
dat niet
ken dat met sms nou ook al
Whatever.
Verwijderd
Wel een slimme campagne dus.Op woensdag 17 januari 2001 21:32 schreef Wilde het volgende:
[..]
Da's opzich waar.. Alleen het volgende: als jij een smsje krijgt met: 'het was gezellig, ik denk nog aan je -anoniem via zed verstuurd' dan ga je een halve dag nadenken wie dat geweest kan zijn(in mijn geval dan) om erachter te komen dat 't reclame is voor die dienst van zed
KPN geeft telefoonnummers vrij, doen ze ook met geheime vaste nummers hoor.
KPN =
Verwijderd
Dit inderdaad zwaar klote!Op woensdag 17 januari 2001 21:15 schreef Bart_traB het volgende:
[..]
Humm, KPN heeft gewoon een logische nummering. Ze hoeven nog niet eens vrijgegeven te worden. 06-121......
dan geef je gewoon iedereen uit die range een sms'je .
Ik en een aantal collega's hebben opvolgende nummers gehad van de baas (is lekker makkelijk) en we krijgen ze dus allemaal op volgorde van de nummers. Buy the way allemaal KPN.
Is gewoon de pech als je toevallig in het nummerbereik van de spammer zit (die dus in een progje een hele reeks in gaat zitten vullen).
Vraag me af of je provider niet gewoon alle SMS kan blokkeren die naar meerdere nummers gestuurd wordt. Dat lijkt me handiger.
de betaler vervuilt
Verwijderd