Toon posts:

Xbox netwerk kaart dood?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi di hoi,

Ik ben aan het verhuizen en vandaag was de dag dan daar dat mijn media center geinstalleerd kon worden. Netjes alles aangesloten , netwerk kabels getrokken naar de xbox (vanaf switch). ALles prima in orde, krijg ik op de xbox geen netwerk signaal.

Dus ik achterop gekeken, branden de 2 leds (oranje en groen) op de netwerkkaart gewoon. Ook op de switch brand het lampje. In MS dashboard zeght ie dat de kabels niet zijn aangesloten.

Dus ik kabel nakijken (zelf gemaakt) en niks mis mee. Kabel met laptop geprobeerd, perfect signaal en 9.9MB/s data transfer, prima in orde.

Ik voor de zekerheid nog even gechecked met een crosscable direct naar een netwerkkaart in mijn pc, status op pc "Connected", status op Xbox "Cables not connected".

Ik geprobeerd in het X3 bios, Evox en XBMC Halo2 ("Network not detected"), niks. Geen signaal, geen DHCP etc etc etc. (Crosscable werkte wel met Laptop).

Nu ziet het er dus naar uit dat mijn Xbox netwerk kaart dood is. Of zie ik nog iets over het hoofd (een instelling oid).

Ik vind het allemaal maar erg vreemd, vorige week werkte het nog prima. En de status leds achterop branden ook, wat voor mij een indicatie is dat er gewoon een link is.

Wie kan mij uit de brandhelpen (desnoods met een nieuw Xbox moederbord (v1.6).

Mvg

-Xeep

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Ander switchportje geprobeerd?
Switch uit en aan gezet?

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:59
hmm erg vreemde zaak, zou voor het eerst zijn dat ik van een dode xboxnetwerkkaart hoor...

probeer anders zonder dhcp, dus gewoon zelf je ip's instellen. En heb je het 'legaal' al geprobeerd met xbox live oid?

Verwijderd

Topicstarter
Alles al geprobeerd.

Op 2 netwerkkaarten via crosslink en in 4 poortjes op mijn switch. IK heb hetook via het xbox dash (legaal) geprobeerd. "Check cables".....

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
switch uit en aan gezet?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Tikje naar SPV :)
Pagina: 1