PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Loop ik achter als ik me meen te herinneren dat Talpa de programmering nog niet vrij heeft gegeven?
Dit had ik ook altijd, en ik keek nu even naar mijn gids en nu staan wel alle talpa programma's erin. Vaag
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Mmmmm, maar heb net nog ff gekeken maar ik heb toch echt nog steeds talpa tv staan. En heb gisteren MCE opnieuw geinstalleerd.
En tevens meteen nog even gechecked op de dvd hdd recorder, en die geeft toch echt de programma's weer.
En als ze niet vrij gegeven zouden zijn, zou die dvd recorder ze toch ook niet weer moeten geven.
En tevens meteen nog even gechecked op de dvd hdd recorder, en die geeft toch echt de programma's weer.
En als ze niet vrij gegeven zouden zijn, zou die dvd recorder ze toch ook niet weer moeten geven.
[ Voor 19% gewijzigd door Operations op 18-10-2005 14:04 ]
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Als ik kijk op http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/?tab=3&interval=0 dan zie ik dat er Talpa gegevens staan. Tot voor kort was dit nog niet zo.
Kun je ook hard refreshen in je TV Gids ofzo?

Ik denk dat het een soort caching is. Waar haalt MCE die gegevens vandaan?
Kun je ook hard refreshen in je TV Gids ofzo?
Ik denk dat het een soort caching is. Waar haalt MCE die gegevens vandaan?
Dit is inderdaad hetzelfde als [rml][ MCE 2005] Talpa programma-info in guide?[/rml] - daarnaast gok ik dat dit probleem vanzelf 'wel' weg gaat - ik heb ook lange tijd gehad dat daar enkel een groot blok 'Talpa' stond en sinds een paar dagen staan bij mij nu de programma's ook ingevuld, dus wacht rustig even af
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()