Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Zoeken in pricewatch

Pagina: 1
Acties:

• brehloi
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-10 18:45
Ik gebruik de pricewatch sinds 2 jaar incidenteel en sinds kort regelmatig. Nu heb ik altijd een zoekfunctie hierin gemist en was ik genoodzaakt de prachtige lijst categoriën door te nemen. Regelmatig moest ik dan tot de conclusie komen dat het gezochte product zich toch in een andere categorie bevond.

Nu dacht ik vandaag maar even op het forum te zoeken met mensen met hetzelfde probleem en tijdens mijn zoektocht bleek het wel degelijk mogelijk in de pricewatch te zoeken: en wel via de frontpage helemaal onderaan in een tekstveldje...

Volgens mij een leuk en terecht idee om het wat duidelijker op de pricewatch-pagina aan te geven waar ik al verschillende malen zonder succes naar zo'n functie (of een verwijzing ernaar) had gezocht.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

Daar wordt aan gewerkt :)

Intentionally left blank

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-10 07:38

freddifish

schnappi !

Inderdaad goede tip!

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• brehloi
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-10 18:45
Dat klinkt goed! Verder niets dan lof voor de pricewatch. :*)

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Vind het ook heel handig die pricewatch, je moet op internet toch een verzamel plek hebben waar je de prijzen kan vergelijken, we blijven immers nederlanders: we gaan voor het goedkoopste :p

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!